خبرهای داغ:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

شهدا موجب امنیت و اقتدار نظام هستند

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در همایش مصون سازی فرهنگی سپاه غدیر تبریز، شهدا را موجب امنیت و اقتدار نظام خواند.
کد خبر: ۸۶۹۳۳۸۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرائی گفت: شهدا ذوب در اسلام شده بودند چنانکه می بینیم رزمندگان و شهدا بخاطر دین مبین اسلام و اهل بیت(ع) از جان خود می گذرند و در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی می کنند.

وی افزود: هنوز هم ناگفته های زیادی از رشادت های رزمندگان و خواهران فداکار که همچون برادران با تبعیت از پیشوا خود حضرت زینب(س) که برگرفته از درس عاشورا است با تمام جان و وجود خود از کشورمان در برابر دشمنان دفاع کردند.

حجت الاسلام سرایی ادامه داد:امروز رسالت ما سنگین تر از همیشه است چراکه باید از آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا بخوبی دفاع کنیم و آن را به نسل آینده بخوبی انتقال دهیم .

وی هدف دشمنان و داعشی ها را از بین بردن فرهنگ اسلامی و اهل بیت(ع) دانست گفت: همانطور که یزیدان در تلاش بودند فرهنگ عاشورائی را دفن کنند دشمنان نیز در تلاشند فرهنگ شهادت و اهل بیت(ع) را از شیعیان بگیرند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اینکه امروز فرزندان انقلاب با همه توان خود در برابر زور گوئی و زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کرده اند و آن ها را مایوس کرده اند اظهار داشت: با راهنمائی ها و رهبری رهبرفرزانه انقلاب و تلاش جوانان، امروز کشورمان در اکثر مسائل به جایگاهی رسیده که دوستداران و دشمنان نظام حساب ویژه ای باز کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها