منتخب مردم تبریز در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

ولنگاری یعنی مسئولین نسبت به مسئله فرهنگ حساسیت ندارند

منتخب مردم تبریز در مجلس گفت: ولنگاری یعنی مسئولین نسبت به مسئله فرهنگ حساسیت ندارند در حالی که فرهنگ ارتباط مستقیم با هویت و باورهای ما دارد و مسئولان باید نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۹۳۱۶۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
محمد اسماعیل سعیدی  منتخب مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: سالهای متمادی است که رهبر معظم انقلاب بر مسائل فرهنگی تاکید می کنند ولی مسئولین جدی نمی گیرند.

وی افزود: وقتی مقام معظم رهبری بحث ولنگاری فرهنگی را مطرح می کنند یعنی کسانی متولی هستند ولی کار را رها کرده اند دستگاه های مسئول باید بررسی کنند که چرا و چه عواملی باعث شده که رهبری به این شکل موضوع را مطرح کنند.

سعیدی تصریح کرد: مسئله مهندسی فرهنگی یکی از ملزومات اولیه حل مشکل است شورای عالی انقلاب فرهنگی نظرش این است که این مهندسی انجام شده ولی دولت آن را ابلاغ نکرده و رئیس جمهور باید این مسئله را جدی بگیرد.

نماینده مجلس دهم عنوان کرد: ولنگاری یعنی مسئولین نسبت به مسئله فرهنگ حساسیت ندارند در حالی که فرهنگ ارتباط مستقیم با هویت و باورهای ما دارد و مسئولان باید نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند و با این بی توجهی ها یکباره متوجه می شویم که تنها پوسته ای از باورها و ارزش ها مانده و محتوا خالی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار