خبرهای داغ:
امام جمعه شاهین‌دژ تاکید کرد

سرمایه‌گذاری کلان دشمن برای گمراهی جوانان ایران

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: امسال در مصوبه بودجه آمریکا علیه جوانان ایران 2 میلیارد و 308 میلیون دلار در نظر گرفته شده که نشان از سرمایه‌گذاری کلان دشمن برای گمراهی جوانان ایران است.
کد خبر: ۸۶۹۲۳۱۰
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام نقی باقری در خطبه‌های نماز جمعه شاهین‌دژ با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه پر خیر و برکت و ماه رحمت و غفران الهی است، اظهار داشت: ماه رمضان بهترین فرصت برای اصلاح فردی و جامعه اسلامی است.

وی به گشوده شدن دروازه‌های بهشت و بسته شدن دروازه‌های دوزخ و به زنجیر کشیده‌ شدن نفس اماره انسان در ماه رمضان اشاره کرد و ادامه داد: ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی است چراکه نفس اماره انسان به زنجیر کشیده شده و انسان می‌تواند در ماه مبارک رمضان ارتباط تنگاتنگی با خداوند متعال برقرار کند.

خطیب جمعه شاهین‌دژ با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای تقرب الهی است، خاطرنشان کرد: انسان باید تلاش کند رنگ و بوی خدایی در ماه مبارک رمضان داشته باشد و تا سال بعد خود را از لغزش‌ها، گمراهی‌ها و گناهان حفظ کند.

وی بر ضرورت قرائت و انس بیشتر با قرآن در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و ادامه داد: در ماه رمضان راه‌های ارتباط با خداوند و کسب معنویات بیشتر می‌شود و باید از این فرصت نهایت استفاده صورت گیرد.

باقری در خطبه دوم به مصوبه بودجه آمریکا علیه جوانان ایران اشاره کرد و متذکر شد: امسال در مصوبه بودجه آمریکا علیه جوانان ایران 2 میلیارد و 308 میلیون دلار در نظر گرفته که نشان از سرمایه‌گذاری کلان دشمن برای گمراهی جوانان ایران است.

وی با بیان اینکه 176 کانال فاسد ماهواره‌ای برای سست کردن اعتقادات و باورهای جوانان ایران در نظر گرفته شده، ادامه داد: آمریکا در راستای گمراهی و به انحراف کشیدن جوانان سرمایه‌گذاری کلان می‌کند تا اعتقادات جوانان را تضعیف کند و ضرورت دارد در مقابل چنین دشمنی با آمادگی کامل دفاع صورت گیرد.

باقری تصریح کرد: امام امت فرمودند دشمن مشترک تمام مسلمانان، آمریکا و اسرائیل بوده که در این راستا باید دشمن به درستی شناسایی و اقدامات لازم در راستای نابودی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه یک هزار و 400 سال قبل پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) اسلام ناب محمدی را از طرف خداوند متعال به وسیله آیات الهی بیان فرمودند، یادآور شد: امروز در مقابل اسلام ناب محمدی، اسلام آمریکایی و اسلام رحمانی را اضافه کردند که در این راستا می‌خواهند باورهای دینی مسلمانان را کمرنگ کنند و باید مسلمانان نسبت به این دو اسلام خرافی که در مقابل اسلام ناب محمدی ایجاد شده مقاومت کنند.

باقری خاطرنشان کرد: اخیرا دبیرکل سازمان ملل، عربستان را در لیست سیاه ناقضان حقوق بشر به دلیل کشتار کودکان قرار داد ولی در اولین روز از ماه مبارک رمضان دبیرکل سازمان ملل را تا آن حد تطمیع کردند که این موضوع را اشتباه اعلام کرد و دنیای اسلام متوجه شد سازمان ملل فقط در راستای ایجاد امنیت آمریکا و اسرائیل بوده و هیچ نقشی برای مسلمانان جهان ندارند.

امام جمعه شاهین‌دژ ادامه داد: وزیر صنعت و معدن در مجلس اعلام کرد شاهد فاجعه در صنعت کشور هستیم یعنی صنعت کشور در حالت رکود قرار دارد و باید مجدد احیا شود که در این راستا نیز شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مورد توجه قرار گیرد و اقدام و عمل مدنظر باشد تا جلوی این فاجعه گرفته شود.

ارسال نظرات