مدیر کل حمل و نقل و پايانه‌های استان زنجان:

اجرای دستورالعمل جدید تمدید کارت هوشمند رانندگان بخش عمومی

کارت هوشمند رانندگان بخش عمومی كالا و مسافر با شرایط تعدیل شده به مدت یکسال دیگر با شرایط تعدیل شده تمدید می شود.
کد خبر: ۸۶۹۲۰۴۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل حمل و نقل و پايانه‌های استان زنجان گفت: در راستای نظارت دقيق بر بخش حمل و نقل عمومی و با توجه به درخواست تشکل های صنفی رانندگان بخش بار و مسافر مبنی بر کمبود بار و جابجایی مسافر در کشور مهلت زمان در نظر گرفته شده برای تمدید کارت هوشمند بدون در نظر گرفتن مفاد بخشنامه های صادره یکسال دیگر تمدید شد.

ایرج دست نشان افزود: با توجه به مفاد بخشنامه شماره مورخ 19 اسفند 1391 ملاک احراز فعالیت حرفه ای رانندگان بخش حمل و نقل عمومی برای تمدید کارت هوشمند رانندگان کارکرد اعلام شده تحویل24 فقره بارنامه رسید شده داخلی یا 6 فقره راهنامه یا ( CMR ) رسید شده در بخش حمل و نقل بین المللی و هم چنین تعداد 24 صورت وضعیت مسافری برای کارت هوشمند مسافری تعیین شده است .

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط موجود و به منظور مساعدت با رانندگان فعال در بخش عمومی تمدید کارت هوشمند رانندگان با تعدیل موارد ذکر شده دربخشنامه مذکور تا اول خرداد ماه 1395 صورت گرفته بود که بنا بر درخواست های رسیده با شرایط متعادل تا اول خرداد 1396 ( به مدت یکسال دیگر) تمدید شد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه هاي استان زنجان تصریح کرد: دارنده کارت هوشمند مکلف است حداقل یک ماه قبل از انقضای مدت اعتبار برگ فعالیت، نسبت به تمدید آن از طریق مرجع صادر کننده اقدام نماید.

مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان خاطرنشان کرد: روند تمدید اعتبار کارت هوشمند رانندگان با ارائه درخواست کتبی ( یا الکترونیکی ) با مشخصات کامل ؛ ارائه برگ سلامت معتبر ؛گواهی عدم اعتیاد ؛گواهینامه معتبر رانندگی متناسب با نوع وسیله نقلیه مورد استفاده ، معرفی نامه از انجمن های صنفی رانندگان بار و مسافر صورت می گیرد

ارسال نظرات