خبرهای داغ:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی:

لازمه موفقیت در برنامه‌های مختلف استفاده از ظرفیت زنان است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: لازمه به دست آوردن موفقیت کافی در برنامه‌های مختلف استفاده کردن از ظرفیت نهفته در زنان است.
کد خبر: ۸۶۹۱۷۳۴
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، شهلا تاجفر اظهار داشت: لازمه کسب موفقیت در زمینه‌های مختلف و برنامه‌های متعدد استفاده کردن از ظرفیت نهفته در بین بانوان جامعه است، بنابراین باید در این سمت جدی‌تر و بیشتر قدم برداشته شود.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بانوان در زمینه‌های گوناگون فعالیت مستمر، چشمگیر و موثری داشته‌اند و به معنای واقعی کلمه خوش درخشیده‌اند، اما می‌طلبد که برای مشارکت هر چه بیشتر آنها در فعالیت‌های مختلف بسترسازی شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: اگر در عرصه‌های مختلف کتاب قطور تاریخ را ورق بزنیم، به این نتیجه می‌رسیم که زنان در سراسر ایران اسلامی به ویژه استان آذربایجان غربی بزرگترین و بهترین الگو برای زنان جهان بوده‌اند، به طوری که همگان بر این اعتقاد داریم پس از وقوع بزرگترین پدیده قرن انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها اعم از علمی، هنری، ورزشی و ... بانوان ارتقا پیدا کرده‌اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اظهار به اینکه بانوان در همه عرصه‌ها از جمله هشت سال دفاع مقدس حضور پر رنگ و خوبی داشته‌اند، تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب نیز به این مهم و نقش تاثیرگذار بانوان در این برهه حساس اشاره‌ای داشته‌اند.

تاجفر با تاکید بر اینکه برای به دست آوردن موفقیت و کسب دستاوردهای مورد انتظار باید در برنامه‌های مختلف به زنان و خانواده توجه ویژه‌ای صورت گیرد، ادامه داد: برای موفقیت در فعالیت‌های متعدد باید به زنان و خانواده توجه لازم شود، چرا که این قشر یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی قلمداد می‌شوند.

وی با اشاره به این نکته که «زنان نیمی از جمعیت کشورمان را تشکیل می‌دهند»، ضمن تاکید داشتن بر واقعیت و عینیت داشتن این موضوع و شعار نبودن آن، بیان داشت: بیشتر این قشر را جوانان تشکیل می‌دهند، بنابراین باید بیشتر و جدی‌تر در کانون توجه قرار گیرند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در بخش پایانی سخنان خود با اظهار به اینکه بین زنان و جوانان این کشور همین طور استان، استعداد و ارزش‌های نهفته زیادی وجود دارد، که باید برای فعلیت رساندن آنها تلاش مستمری شود، اضافه کرد: در صورت رشد و ارتقا پیدا کردن این دو قشر به طور قطع تاثیر مثبت و سازنده‌ای هم در جامعه بر جا می‌گذارند.

این مسؤول فرا رسیدن ماه رمضان را مورد اشاره قرار داد و برای بهره‌مندی از فیض‌های بیکران این ایام ابراز امیدواری کرد و گفت: این روزها یک فرصت مناسب برای نزدیک شدن به خداوند متعال است، پس باید به معنای واقعی کلمه آن را غنیمت شمرد.

ارسال نظرات