قاری جوان یزدی:

دیدار با «حضرت آقا» خاطره انگیز ترین لحظه زندگی ام بود/این توفیق را مدیون مرحوم دانش هستم

قاری جوان یزدی گفت: ما دیدار با مقام معظم رهبری و توفیق حاصل شده را قطعا از تلاش های مرحوم دانش میدانیم و امیدواریم خداوند متعال لحظه به لحظه به درجه او در بهشت بیفزاید.
کد خبر: ۸۶۹۱۶۸۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مجید مضطرزاده از اعضای گروه تواشیح منتخب استان یزد که روز گذشته در بیت رهبری به اجرای برنامه ای با موضوع«شهدای منا»پرداختند که این اجرای زیبا اشک را از دیدگان رهبری جاری ساخت، در خصوص چگونگی اجرای اثر«شهدای منا»در بیت رهبری گفت: تواشیح«شهدای منا»به مناسبت فاجعه منا توسط دو گروه تواشیح بین المللی ثقلین و بینات پس از اجرای آن در افتتاحیه مسابقات بین المللی قرآن کریم مورد استقبال عموم و شورای عالی قرآن قرار گرفت، لذا از این دو گروه برای اجرای اثر«شهدای منا» در بیت رهبری دعوت شد.

این قاری جوان یزدی در ادامه خاطر نشان کرد: خداراشکر تواشیح اجرا شده بسیار تاثیرگذار و خوب بود به طوری که در هنگام اجرا اکثر جمعیت حاضر منقلب شده بودند و گریه می کردند حتی خود من نیز چند بار هنگام اجرا اشک در چشمانم حلقه زد و مرتب به یاد دوست و استاد شهیدم حاج حسن دانش بودم.

وی در خصوص حال و هوای خود در حضور با رهبر انقلاب گفت: پس از اجرای اثر، حضرت آقا تک تک با تمام اعضا احوالپرسی کردند و در مورد اثر اجرا شده و شاعر اثر سوالاتی پرسیدند و گروه را مورد تفقد قرار دادند و به عنوان یادگاری چفیه خود را به ما هدیه دادند.

مضطرزاده ادامه داد: پس از اجرای اثر همه مشتاق دیدار با ایشان بودیم و برای آن لحظه شماری می کردیم ، زمان دیدار با حضرت آقا و دست بوسی ایشان خاطره انگیز ترین لحظه زندگی من بود و بشخصه بسیار تحت تاثیر قرار گرفته بودم و حال و هوای خاصی داشتم که واقعا تا به حال آن را در زندگی خود تجربه نکردم و امیدوارم مجدد توفیق دیدار آقا را از نزدیک پیدا کنم.

این قاری جوان یزدی به خاطره انگیز ترین لحظه این دیدار اشاره کرد و افزود: پس از اجرا حضرت آقا فرمودند:«آقا چه می خواهید؟هرچه می خواهید بگوید تا به شما بدهم؟» و در مقابل از ایشان خواستیم که چفیه خود را به ما بدهند که ایشان بلافاصله این کار را انجام دادند و این کار آقا برایمان بسیار جالب بود و لبخند را بر لبان اعضای گروه نشاند.

وی در پایان گفت: ما این دیدار و توفیق حاصل شده را قطعا از تلاش های مرحوم دانش میدانیم و امیدواریم خداوند متعال لحظه به لحظه به درجه او در بهشت بیفزاد.

یزدهنر



ارسال نظرات