دبیرستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کامیاران:

احیا فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر راهکار عملی مقابله با تهاجم فرهنگی است

دبیرستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کامیاران گفت: در مقابله با تهاجم فرهنگی، احیا فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر بهترین و منطقی ترین راهکار است.
کد خبر: ۸۶۹۱۵۳۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، منصور ولیئی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان کامیاران با اشاره به فعالیت های این ستاد ابراز نمود: در حوزه ساختاری و عملکردی ستاد شهرستان فعالیت های سازنده ایی داشته و با راه اندازی معاونت های مختلف و ابلاغ احکام مربوطه در پی اهتمام به عملی ساختن سیاست های ستاد امربه معروف و نهی از منکر است.

فرمانده سپاه کامیاران اضافه کرد: بیشتر برنامه های ستاد احیا کامیاران در حوزه ساختاری بوده و برای عملی ساختن موارد عملکردی برنامه هایی اعلام شده است تا فعالیت ها دراین حوزه نیز گسترش یابد.

دبیرستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کامیاران به سخنان مقام معظم رهبری اشاره نمود وگفت: در مقابله با نظام استکبار و جنگ نرمی که در طی سال های اخیر راه انداخته اند باید به معروفاتی که مقام معظم رهبری برشمرده اند توجه نماییم.

وی افزود: دراین زمینه و در حوزه جایگزینی معروفات باید کارهای ارزنده و ماندگاری صورت گیرد، به خصوص در مقابله با تهاجم فرهنگی و شبکه های مجازی، احیا فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر می تواند بهترین و منطقی ترین راهکار دفاعی ومبارزه ایی باشد.

وی به برنامه های این سازمان برای احیا امربه معروف و نهی از منکر اشاره نمود و خاطرنشان کرد: امسال به عنوان سال احیا فریضه امربه معروف و نهی از منکر در سپاه نامگذاری شده است و آموزش های گستره عقیدتی دراین باره برنامه ریزی واجرا می شود. این می تواند الگویی برای دیگر نهادها باشد تا ابتدا از حوزه دستگاه های دولتی و عمومی در زمینه احیا کار صورت گیرد و به جامعه تأسی داده شود.

دبیرستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کامیاران در پایان سخنان خود به برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم خانواده و مقابله با جنگ نرم برای آشنائی با ناهنجاری های اجتماعی ومفاسد اشاره نمود و برپایی چنین کلاس هایی را برای تحکیم پایه های خانواده وجامعه لازم دانست.

ارسال نظرات