مراسم یابودی که حاشیه دار شد؛

اعتراض جوانان به یک روحانی حامی فتنه در تنکابن! / عکس

مراسم یادبود یکی از چهره‌های ماندگار ورزشی شهرستان تنکابن با حاشیه هایی همراه بود.
کد خبر: ۸۶۹۱۵۱۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  مراسم یادبود یکی از چهره‌های ماندگار ورزشی شهرستان تنکابن با حاشیه هایی همراه بود.

خطیب این مراسم که یکی از روحانیون نام‌آشنا و پیش‌نماز یکی از مساجد مرکزی شهرستان تنکابن است در اقدامی تامل برانگیز به حمایت از سران فتنه پرداخت و درخواست مردمی و مسئولان به مجازات سران فتنه را بیهوده و تاسف برانگیر خواند.

این روحانی همچنان شعار مرگ بر آمریکا را غیرمنطقی خواند و با اشاره به انتخابات در آمریکا به انتخابات در ایران انتقاد کرد که چرا مثل مسائل انتخاباتی در آمریکا عمل نمی شود! و  ما در داخل کشور بعد از دو دوره انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، هنوز شاهد حصر برخی از چهره‌های سیاسی و کاندیداهای انتخاباتی آن دوره هستیم.

تنکابن 24 گزارش داد سخنان تعجب برانگیز این روحانی با اعتراضاتی همراه شد و جوانان حاضر در این مراسم یادبود با در دست داشتن عکس‌هایی از رهبر معظم انقلاب و پلاکاردهایی با مضامینی از فرموده‌های امام خامنه‌ای در خصوص عاملان فتنه ۸۸، خواستار عذرخواهی این روحانی و پیگیری قانونی شدند.



لازم به ذکر است فتنه ۸۸ با به چالش کشیدن فضای امنیتی کشور که از سوی سرویس های جاسوسی آمریکا و اسرائیل هدایت می شد؛یکی از مهم‌ترین حوادثی بود که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم خورد که بعد از 7 سال هنوز در خاطر مردم ایران زنده است و مردم منتظر محاکمه علنی سران فتنه در دادگاه انقلابی هستند.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات
پر بیننده ها