روانبخش در گفت‌وگو با «بسیج»:

سیاست انقلابی امام خامنه‌ای دشمن را در خانه منفعل کرد

عضو موسسه فرهنگی، پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: ایشان دشمن و نقشه راه او را به خوبی می شناسند و قبل از اجرا نسبت به آن اشراف پیدا می کنند. ایشان پیش از اجرای نقشه دشمن برای خنثی کردن آن برنامه ریزی می کنند و غالبا دشمن در نقشه هایش ناکام مانده است.
کد خبر: ۸۶۹۱۳۴۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش سردبیر نشریه پرتو سخن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درباره ویژگی های دوران زعامت امام خامنه ای اظهار داشت: شخصیت حضرت آقا از جهات مختلف یک شخصیت جامعی است؛ ایشان دارای اطلاعات بسیار وسیعی در عرصه های مختلف هستند.

روانبخش یکی از بارزترین ویژگی های ایشان را دشمن شناسی دانست و خاطرنشان کرد: ایشان دشمن و نقشه راه او را به خوبی می شناسند و قبل از اجرا نسبت به آن اشراف پیدا می کنند. ایشان پیش از اجرای نقشه دشمن برای خنثی کردن آن برنامه ریزی می کنند و غالبا دشمن در نقشه هایش ناکام مانده است. بنابراین دشمن شناسی، جهان شناسی و نقشه خوانی دشمن در تدبیر اداره جامعه از خطراتی که ممکن است کشور را تهدید بکند.

عضو موسسه فرهنگی، پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: سیاست حضرت آقا یک سیاست انقلابی است نه انفعالی؛ ایشان دشمن را دنبال و تهدید می کند. در واقع با این سیاست های انقلابی که حضرت آقا دارند دشمن در خانه خودش منفعل شده است؛ وقتی دشمن در سیاست خود منفعل شد، آن کسی که نقشه فعال در سیاست خارجی دارد موفق است، نشانه اش هم این است که ما الان خط مقدم جبهه مان را از مرزهای عراق، که یک روز در مرزهای عراق جنگ داشتیم، امروز در سوریه، لبنان، یمن تا این مناطق جلو برده ایم و به جای اینکه در خلیج فارس بجنگیم، در باب المندب می جنگیم.

ارسال نظرات