خبرهای داغ:
با حکم معاون رئیس جمهور

دو مدیر بنیاد شهید در آذربایجان غربی تغییر کردند

با حکم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دو مدیر بنیاد شهید در شهرهای پلدشت و چایپاره در شمال آذربایجان غربی تغییر کردند.
کد خبر: ۸۶۹۱۰۵۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدمحمد‌علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با پیشنهاد مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان غربی و در حکمی عزیز رحمان‌خواه را به عنوان رئیس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان چایپاره منصوب کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حکمی جداگانه اسماعیل مافی را نیز به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پلدشت منصوب کرد.

در احکام صادره از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر دولت تدبیر و امید برای تعالی مادی و معنوی کشور، با بسیج تمام امکانات و سرمایه‌های سازمان، با رویکردی فرهنگی تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تبیین حق عظیم شهدا و ایثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد تاکید قرار گرفته است.

پیش از این عیسی عباس‌زاده ریاست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران چایپاره را بر‌عهده داشت و غلام ‌فروغی‌نیا نیز از سال 92 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پلدشت بود.

ارسال نظرات