حق قطع خدمات از دستگاه‌های خدمات‌رسان به واحدهای صنعتی گرفته شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت : دستگاه‌های خدمت‌رسان بدون هماهنگی با ستاد تسهیل حق قطع خدمات خود به واحدهای صنعتی و تولیدی را ندارند.
کد خبر: ۸۶۹۰۸۴۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

نهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال جاری پیش از ظهر امروز به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مشکلات 250 واحد کوچک و متوسط صنعتی و 50 طرح از طریق حمایت‌های مالی و بانکی رفع می‌شود، گفت: تا پایان شهریورماه جاری باید مشکلات 200 واحد صنعتی رفع شود.

داریوش دیودیده از ثبت‌نام 88 واحد صنعتی و تولیدی در سامانه بهین‌یاب خبر داد و افزود: مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی که در این سامانه نام‌نویسی کنند بررسی و اقدامات لازم در جهت رفع مشکلات و موانع آنها صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به تشکیل منظم جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید افزود: با برگزاری جلسات این کارگروه از ابتدای سال جاری تاکنون هفت واحد صنعتی و تولیدی دارای پیشرفت بالای 60 درصد به بهره‌برداری رسید و 6 واحد راکد به چرخه تولید بازگشت.

این مسؤول خواستار همکاری بانک‌ها در اجرایی کردن مصوبات کارگروه شد و تصریح کرد: انتظار می‌رود بانک‌های استان خصوصاً بانک صنعت و معدن در اجرایی کردن مصوبات کارگروه همکاری بیشتری کنند.

دیودیده هدف از برگزاری جلسات این کارگروه را بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی راکد به چرخه فعالیت، افزایش تولید و ایجاد اشتغال عنوان کرد و افزود: بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان در سال جاری واحدهای تولیدی را کمک کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بانک‌ها پیگیری قضایی برخی از واحدهای تولیدی را متوقف کنند، ضمن اینکه دستگاه‌های خدمت‌رسان بدون هماهنگی با ستاد تسهیل حق قطع خدمات خود به واحدهای صنعتی و تولیدی را ندارند.

ارسال نظرات