معاون تبلیغات اسلامی استان یزد:

مساجد مهم‌ترین پایگاه‌ اجتماعی مسلمانان است/اعزام۵۰۰ روحانی به مساجد استان یزد در ماه مبارک رمضان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اعزام ۵۰۰ روحانی به مساجد این استان در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۰۱۰۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت‌الاسلام علی کارگر با اشاره به اعزام 500 روحانی به مساجد استان یزد اظهار داشت: این روحانیان بومی و غیر بومی در طول ماه مبارک رمضان در مساجد شهر و اکثر مناطق روستایی استان مستقر می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: روحانیان اعزامی در ماه مبارک رمضان ضمن اقامه نماز جماعت نسبت به پاسخ به سوالات و شبهات، برگزاری جلسات ختم قرآن مجید، بیان احکام و برگزاری مسابقات فرهنگی اقدام می‌کنند.

کارگر با اشاره به اینکه برگزاری طرح تلاوت نور که همه شب بعد از نماز مغرب و عشا با قرائت یک صفه قرآن کریم و ترجمه آن صورت می‌گیرد در ماه رمضان از جایگاه زیادی برخوردار است، تاکید کرد: تمامی فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی در سطح مساجد استان یزد با همکاری هیئت امنا و به ویژه جوانان مومن انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مساجد مهم‌ترین پایگاه‌ اجتماعی مسلمانان است اظهار داشت: باید در مساجد برنامه‌های سازنده، مفید و تربیتی برگزار شود و متولیان این امر توجه لازم را در این زمینه داشته باشند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد با تأکید بر اجرای برنامه‌های قرآنی و احکام در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد و اینکه باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب جوانان را بیش از پیش به‌سمت مساجد بکشانیم، گفت: همچنین برای شب‌های قدر برنامه‌ریزی مناسب در سطح مساجد با برنامه‌های مختلف نیز پیش‌بینی شده است.

کارگر از همکاری دستگاه‌های مختلف فرهنگی با سازمان تبلیغات در اجرای برنامه‌ها در طول سال و به ویژه ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.

ارسال نظرات