اعرافی مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) درندوشن:

ترویج نهضت انقلاب اسلامی هدف اصلی امام خمینی(ره) بود

حجت الاسلام اعرافی: هدف اصلی امام خمینی (ره) در شکل گیری نهضت خود، دعوت مردم به مبارزه با باطل احیاء فرهنگ ارزشهای دینی بود.
کد خبر: ۸۶۸۹۶۰۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ندوشن؛ مراسم سالروز بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)و بزرگداشت 15 خرداد با حضور مسئولین واقشار مختلف مردم ندوشن در مسجد جامع ندوشن برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد اعرافی امام‌ جمعه موقت میبد با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)،گفت:پس از ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دشمنان چنین تصور می کردند که کشتی انقلاب دچار تلاطم می شود اما اعضای مجلس خبرگان رهبری فردی شایسته را به جانشینی ایشان برگزیدند.

وی بیان کرد: در طول ۲۷ سال اخیر کشتی انقلاب به بهترین نحو ممکن از سوی رهبر معظم انقلاب هدایت شده است.

حجت‌الاسلام محمد اعرافی پانزدهم خرداد را هم سرآغاز خیزش عموم ملت مسلمان ایران در مقابل رژیم تادندان‌مسلح آمریکایی و استکباری ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی عنوان کرد.

امام‌جمعه موقت میبد با تشریح ابعاد شخصیتی امام راحل گفت: شخصیت برجسته معمار کبیر انقلاب اسلامی تنها به فقاهت و عارف بودن او وابسته نیست بلکه امام با داشتن زمینه‌های علمی فراوان در میدان عمل، مجاهدت، جهاد و کارزار در مقابل استکبار وارد شد.

وی خاطرنشان کرد: اسلام رحمانی و مهرورزی همراه با شدت در مقابل استکبار و منافقین را دو بال مهم برای انقلاب و اسلام در مقابل امریکا و عدم تنازل از اصول و انقلاب و مبانی امام است.

اعرافی ترویج نهضت انقلاب اسلامی را هدف اصلی برشمرد و گفت: حضرت امام خمینی (ره) در شکل گیری نهضت خود هدفش دعوت مردم به مبارزه با باطل بود و احیاء فرهنگ ارزشهای دینی و به همین خاطر ملت غیرتمند ایران اسلامی دعوت اورا پذیرفتند و امروزه این نهضت اسلامی را در تمام بلاد جهان ترویج می کنند .


ارسال نظرات