شهرداری دهدشت متولی ساخت پروژه های بی کیفیت

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری دهدشت با کنار زدن سازمان نظام مهندسی پروژه‌های بی‌کیفیتی در این شهر احداث می‌کند.
کد خبر: ۸۶۸۹۴۸۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳

نوید موسوی در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت پروژه‌های مسکن مهر در استان گفت: 5 هزار و 600 واحد مسکن مهر در سطح استان وجود دارد که تاکنون 19 میلیارد تومان یارانه برای به این واحدها اختصاص داده شده است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت احداث پروژه‌های مسکن مهر در شهر دهدشت، افزود: 150 واحد مسکن مهر در این شهر تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار گرفت و 300 واحد دیگر آماده تحویل داریم که به دلیل مشکلات فاضلاب تحویل آنها متوقف شده است.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات فاضلاب مسکن مهر دهدشت بر عهده شرکت آب و فاضلاب استان است افزود: میزان یارانه اختصاص داده شده به واحدهای مسکن مهر در سال جاری 6 میلیارد تومان است که 90 درصد این مبلغ برای رفع فاضلاب به شرکت آبفای شهری اختصاص داده شده است.

این مسؤول با اشاره به وضعیت نامناسب ساخت و ساز در دهدشت، گفت: شهرداری دهدشت چند سالی است که سازمان نظام مهندسی را کنار گذاشته و پروژه‌‌های بی‌کیفیتی احداث می‌کند.

موسوی اضافه کرد: اصول ساخت و ساز در سایر شهرستان‌ها رعایت شده و برای ساخت و سازها از سازمان نظام مهندسی استفاده می‌شود اما در شهر دهدشت، شهرداری از نظام مهندسی در پروژه‌ها استفاده نمی‌کند.

ارسال نظرات