امیرحسین ثابتی در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد

دیدارهای پرحاشیه‌ فریدون؛ بستری برای به حاشیه‌بردن فعالیت‌‌ اقتصادی

این فعال سیاسی گفت: اگر شاکله دولت یک چنین رفتاری از انجام می‎دهند تعجب ندارد چراکه آن‌ها بر مبنای منطق فکری و رفتاری خود عمل می‎کنند؛ اگر حسین فریدون غیر از این عمل می‎کرد یا به دیدار یک فرد موجه دین انقلابی می‎رفت باید تعجب می‎کردیم.
کد خبر: ۸۶۸۹۰۲۸
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
امیرحسین ثابتی فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص دیدار حسین فریدون با تاج زاده از محکومین فتنه 88 اظهار داشت: این مسئله جای کوچکترین تعجبی ندارد به این علت که بخش قابل توجهی از شاکله و ساختار دولت فعلی را جریان فتنه تشکیل می‎دهد!

ثابتی در ادامه این مطلب افزود: از آقای هاشمی که پدر معنوی دولت است و خود او و فرزندانش نقش پررنگی در فتنه داشتند تا بخشی از اعضای کابینه که در طول فتنه سال 88 یا سکوت کرده بودند و کوچک‌ترین موضعی علیه این انقلاب نداشتند یا اگر هم موضعی یا رفتاری داشتند به نفع این جریان بوده است؛ لذا اینکه یک عنصر دست چندمی مثل حسین فریدون با تاج زاده دیدار کند جای تعجب ندارد.

وی بیان کرد: حسین فریدون قبل از این ماجرا نیز با آقای شجریان دیدار کرده بود که مواضع این فرد در جریان فتنه مشخص بود و بعد از سال 88 که از ایران رفت، نه تنها علیه جمهوری اسلامی و امام(ره) بلکه علیه یک سری از مباحث دینی ما موضع‌گیری کرد که بعدها، همین فرد مورد تقدیر حسین فریدون و برخی از اعضای دولت قرار گرفت.

این فعال سیاسی اظهار داشت: اگر شاکله دولت یک چنین رفتاری از انجام می‎دهند تعجب ندارد چراکه آن‌ها بر مبنای منطق فکری و رفتاری خود عمل می‎کنند؛ اگر حسین فریدون غیر از این عمل می‎کرد یا به دیدار یک فرد موجه دین انقلابی می‎رفت باید تعجب می‎کردیم و احساس می‎کردیم یک اتفاق عجیب و خلاف پیش بینی به وقوع می‎پیوندد.

ثابتی در ادامه این مطلب افزود: دیدار او با این تیپ افراد که به معنای واقعی کلمه اراذل و اوباش سیاسی هستند، یعنی شخص آقای تاج زاده، که اگر مواضع و رفتار او را چه قبل از زندان و چه بعد از آن مشاهده کنیم او یک فرد کاملا ضدانقلاب و سکولار و با مواضع تند ضدرهبری  و امام و کل جمهوری اسلامی است لذا یک فردی مثل حسین فریدون باید هم به دیدار این فرد برود!

این فعال سیاسی درباره چرایی این دیدار عنوان کرد: به نظر می‎رسد این کارهایی که صورت می‎گیرد، تلاش برای ایجاد حاشیه سازی سیاسی است و اگر زمانی قرار شد تا به پرونده اقتصادی حسین فریدون هم رسیدگی شود، آن موقع بهانه‎های لازم برای هوچی گری وجود داشته باشد تا بگویند چون فلانی به دیدار فلانی رفت این اتفاق برای او به وجود آمد، در واقع علت اصلی دیدارهای حاشیه ساز حسین فریدون برای تحت تاثیر قراردادن فعالیت های اقتصادی او انجام می شود.
ارسال نظرات