خبرهای داغ:
امام جمعه مهاباد:

سفر رئیس جمهور به مهاباد پرخیر و برکت بود

امام جمعه مهاباد گفت: سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی خصوصا به شهرستان مهاباد بسیار پرخیر و برکت بود و امید است از این پس نیز لوازم آبادانی این شهرستان فراهم شود.
کد خبر: ۸۶۸۸۷۴۵
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ماموستا ملاقادر سهرابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان مهاباد با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: خداوند ماه رمضان را به عنوان بهترین ماه از ماه‌های سال عنوان کردند و همانند یک ضیافت بزرگ برای مسلمانان بوده و لازم است مسلمانان حداکثر بهره را از این ماه مبارک ببرند.

وی ادامه داد: این ماه در واقع همانند ماهی است که مسابقه تقرب الهی در بین بندگان خداوند برگزار می‌شود و هر کس بتواند از فرایض این ماه مبارک بهره ببرد به تقرب الهی دست خواهد یافت لذا این ماه، ماهی بسیار مغتنمی برای استغفار و توبه به پیشگاه خداوند و همچنین عبادت و صدقه دادن است.

امام جمعه مهاباد ادامه داد: با توجه به اینکه قرآن کریم در ماه مبارک رمضان بر رسول خدا(ص) نازل شده است، این ماه بهترین ماه برای تلاوت قرآن کریم بوده و می‌توان آن را وسیله‌ای برای نجات و سربلندی مسلمانان عنوان کرد.

وی به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و ادامه داد: با اینکه 27 سال از درگذشت این رهبر انقلابی سپری شده است ولی آثار اندیشه استکبارستیزی این امام بزرگوار در بین ما باقی مانده است.

سهرابی ادامه داد: اگر کسی پس از عمل به قرآن و سنت پیامبر اکرم(ص) به وصیت‌نامه حضرت امام عمل کند سرفراز خواهد بود زیرا که وصیت‌نامه ایشان برگرفته از مکتب اسلام و قرآن است.

وی افزود: حضور میلیون‌ها نفر در مرقد امام خمینی(ره) در طول سال‌ها پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی نشان از عشق و علاقه مردم نسبت به حضرت امام داشته و امید است این محبت روز به روز در بین مسلمانان فزونی یابد.

امام جمعه مهاباد به سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی اشاره کرد و افزود: مردم آذربایجان غربی خصوصا مردم شهرستان مهاباد در استقبال از رئیس جمهور سنگ تمام گذاشتند.

وی با تاکید بر اینکه استقبال بی‌نظیر مردم از رئیس جمهور نشان وفاداری مردم به دولت تدبیر و بوده و سفر ایشان به شهرستان مهاباد یک سفر تاریخی باقی خواهد ماند، خاطرنشان کرد: سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی به‌ویژه شهرستان مهاباد بسیار پرخیر و برکت بود و امید است از این پس نیز لوازم آبادانی این شهرستان فراهم شود.

ارسال نظرات