خبرهای داغ:
آیت الله شبستری:

امام راحل خواسته های تاریخی مسلمانان را برآورده کرد

امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه انقلاب امام خمینی(ره) دارای ویژگی های مردم سالاری، ظلم ستیزی و در راس آن دینمداری است، گفت: امام راحل برآورده کننده آرمان ها و خواسته های تاریخی مسلمانان بود.
کد خبر: ۸۶۸۸۴۳۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در استان افزود: امام خمینی(ره) با انقلاب خود نه تنها بساط استعمار و استکبار را از کشور برچیده و حاکمیت اسلام را محقق ساخت، بلکه این انقلاب را به دیگر کشورهای جهان نیز صادر کرد.

وی با اشاره به ویژگی های حضرت ابراهیم(ع) در قرآن کریم، امام راحل را دارای همین ویژگی ها عنوان و بیان کرد: امام خمینی(ره) بدون اعتنا به قدرت های پوشالی و شرق و غرب، مطیع محض اوامر الهی بود.

امام جمعه تبریز شکرگذار بودن، استقامت، شجاعت، اخلاص کامل و غیرت دینی داشتن را تنها بخشی از ویژگی های شخصیتی امام خمینی(ره) برشمرد که ایشان را به شخصیتی بی نظیر در تاریخ تبدیل کرده است.

آیت الله مجتهد شبستری با تاکید به اینکه امام راحل، یک امت واحده اسلامی کامل بود، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با توجه به ویژگی های شخصیتی که داشت، فراتر از انسان معمولی بود.


وی با هشدار به اینکه دشمنان تلاش دارند بین مردم به خصوص جوانان و ولایت فقیه فاصله انداخته و اندیشه های امام راحل را به فراموشی بسپارند، خاطرنشان کرد: مردم همچون کوه پشت نایب برحق امام خمینی(ره) ایستاده و اجازه نخواهند داد، توطئه های دشمنان عملی شود.

آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود و در آستانه ماه رمضان، تقوا را پرفضیلت‌ترین عمل در ماه رمضان دانست و از مردم خواست: در ماه رمضان احوال یکدیگر را بیشتر مراعات کرده و زمان بیشتری را به خودسازی اختصاص دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها