سهیل سلیمی در گفتگوبا«بسیج»:

تحقق اندیشه‎های امام(ره) نیازمند توجه جدی است

کارگردان عمار گفت: تحقق اندیشه ها و آرمان های امام خمینی (ره) در جامعه امروز نیازمند توجه و اقدامات جدی در این خصوص است.
کد خبر: ۸۶۸۸۲۵۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲

سهیل سلیمی کارگردان برگزیده عمار در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: تحقق اندیشه ها و آرمان های امام خمینی (ره) در جامعه امروز نیازمند توجه و اقدامات جدی در این خصوص است.

وی ادامه داد: باید دقت کنیم که امروز در جامعه ما کدامیک از نظرات ایشان آسیب پذیرتر و کمتر به آن توجه شده و به تبع آن در کدام یک از حیطه های اجتماعی به مردم صدمه بیشتری می زند.

این کارگردان برگزیده خاطر نشان کرد: امام راحل در رابطه با اقتصاد جمله ای دارند که اگر ربا در تجارت، اقتصاد و بانک های ما بماند جمهوری ما دیگر اسلامی نیست.

سلیمی تأکید کرد: امروز بانک ها، بورس و بیمه ما به لحاظ اقتصادی دچار و آلوده به ربا شده و به نظر می رسد همین جمله ایشان برای اینکه جامعه به فکر واداشته شود کفایت کند.

وی در خاتمه گفت: اگر به این جمله را از زاویه دشمن نگاه کنیم می بینیم که برای گفتن مرگ بر آمریکا از نظر امام، باید بانک ها را از ربا پاک کنیم و امیدارم این اتفاق هرجه سریعتر رخ دهد و جمهوری ما هرچه بیشتر اسلامی باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار