خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان شوط:

باید همه خود را مکلف برای عمل به اندیشه‌های امام(ره) بدانند

امام جمعه شهرستان شوط گفت: باید اقشار مختلف مردم همین طور تصمیم‌گیرندگان خود را مکلف برای عمل به اندیشه‌های امام(ره) بدانند.
کد خبر: ۸۶۸۸۱۹۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی اظهار داشت: باید اقشار مختلف مردم همین طور مقامات و تصمیم‌گیرندگان خود را مکلف برای عمل کردن به اندیشه‌های امام راحل بدانند تا به اندیشه‌های ایشان جامه عمل پوشاند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آحاد مردم، مقامات و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید در این زمینه و صیانت از افکار حضرت امام و عمل به آنها احساس مسؤولیت کنند، گفت: مسؤولیت یک عده در این زمینه بیشتر از دیگران است.

این مسؤول ضمن اشاره داشتن به آغاز کار مجلس شورای اسلامی دور دهم به گوشه‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر «ملت ایران مجلسی می‏‌خواهند که به وظایف خود آشنا باشد بداند چه چیزی در قانون اساسی بر عهده اوست؛ متعهد، متدین، شجاع بوده و مرعوب آمریکا قرار نگیرد»، گفت: بنابراین باید مطابق اندیشه‌های حضرت امام و رهبری قدم بردارند.

امام جمعه شهرستان شوط با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر شاخص‌های موجود در این زمینه «باید مجلس علاقه‏‌مند واقعی به پیشرفت کشور بوده، پیشرفت ایران اسلامی را در تربیت علمیِ جوانان با استعداد این کشور و این ملت بداند، همچنین ملت مجلسی می‌خواهد که درد مردم و کشور را بشناسد، درصدد درمان و علاج آن دردها باشد»، گفت: شاخص‌ها در این زمینه کاملا مشخص است.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار اینکه باید برای شناخت هر چه بیشتر حضرت امام، ایده‌ها، اندیشه‌ها و افکار ایشان گام برداشته شود، گفت: لازمه قدم برداشتن در این زمینه مطالعه تالیفات موجود و تاریخ انقلاب اسلامی است.

این استاد دانشگاه با اظهار اینکه برنامه‌های مختلف برای بزرگداشت سالروز ارتحال ایشان در شهرستان شوط با همت دستگاه‌های اجرایی مختلف تدارک یافته است، بیان داشت: باید برای کیفیت بخشیدن به این سری برنامه‌ها اقدام شود.

وی با اظهار اینکه اشاره به اندیشه‌ها و اهداف حضرت امام خمینی در همه ایام سال و برنامه‌های گوناگون باید صورت پذیرد، ادامه داد: نباید فقط در برخی مناسبت‌های ملی و دینی به مباحث و دغدغه‌های امام خمینی بپردازیم.

ارسال نظرات