تجلیل از واحدهای تولیدی برتر حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان

در اولین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان ، از 6 واحد تولیدی برتر تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۸۶۸۸۰۶۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حمایت از مصرف کنندگان ، مدیر کل دفتر برنامه و بودجه و معاون مدیر کل نظارت بر تشکل ها و هماهنگی امور استانهای سازمان حمایت از مصرف کنندگان کشور و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی و مدیران واحدهای تولیدی استان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برنامه های عملیاتی در حوزه اقتصاد مقاومتی با محوریت برون زایی و درون گرایی واحدهای تولیدی مد نظر قرار گرفته و تدوین شده است.

مهندس ناصر فغفوری افزود: تلاش برای تولید محصول با رضایت بیشتر مشتری از شاخص هایی است که توجه بیشتر واحدهای تولیدی را در این زمینه می طلبد.

وی با بیان اینکه این مراسم در راستای تقدیر از واحدهای تولیدی مشتری مدار بوده که با تولید محصول با کیفیت بالا رضایتمندی بیشتر مشتری را در پی داشته اند تصریح کرد: انتخاب واحدهای برتر بر اساس شاخص های تعیین شده از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان صورت گرفته است.

فغفوری با اشاره به برگزاری سالانه این مراسم در استان زنجان اظهار داشت: امیدواریم این مراسم نیز همچون مراسم روز صنعت و معدن و روز صادرات ، به صورت سالانه در استان همزمان با کشور برگزار گردد.

همچنین در این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حمایت از مصرف کنندگان با اشاره به برگزاری این همایش در 20 استان کشور گفت: واحدهای برتر این همایش می توانند در گام نخست با استفاده از تندیس و گواهینامه های دریافتی ، با جلب اعتماد مردم شاهد رشد فروش محصولات خود گردند.

مهندس یاور زاده با اشاره به پیگیری های صورت گرفته جهت تشویق واحدهای منتخب حمایت از حقوق مصرف کنندگان افزود: در سالهای گذشته مصوبه ای از هیات وزیران جهت ترغیب واحدهای تولیدی به حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تشویق واحدهای منتخب اخذ گردید که در این راستا مقرر گردید وزارت اقتصاد و دارایی ، بانک مرکزی و سازمان صدا و سیما واحدهای منتخب را در ارائه تسهیلات بانکی ، پرداخت مالیات و ارائه تخفیفات تبلیغات تلویزیونی حمایت نمایند.

وی اظهار داشت: در این راستا گروهی در دفتر تشکل های سازمان حمایت جهت پیگیری و اجرایی شدن این امر تشکیل شده است که امیدواریم هر چه زودتر این امر محقق گردد.

وی در ادامه با تاکید بر راهبرد سال 95 سازمان حمایت از مصرف کنندگان بر مبارزه با قاچاق کالا تصریح کرد: استان زنجان یکی از موفق ترین استان ها در این زمینه عمل کرده است به طوری که پرونده های قاچاق وصولی در 11 ماهه سال 94 نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 90 درصدی برخوردار بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حمایت از مصرف کنندگان افزود : سهم استان در زمینه پرونده های قاچاق در سطح کشور 2/4 درصد بوده است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به احیای معاونت حمایت و بازرسی سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان ها اشاره کرد و گفت : بعد از رایزنی ها و کسب موافقت مدیران حوزه مدیریت توسعه منابع وزارت صنعت ،‌معدن وتجارت بدنبال احیای پست معاونت حمایت و بازرسی سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان ها هستیم.

یاور زاده خاطر نشان ساخت: در صورت تحقق این امر بازرسین می توانند با قدرت وانگیزه بیشتری نسبت به رصد بازار و انجام وظایف خود اقدام نمایند.

ارسال نظرات