مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان:

مسیر توسعه در مجمع ورزشی بسیار مهم است

مجامع ورزشی نباید با دیدگاه و رویکرد رفع تکلیف برگزار گردند چرا که مسیر توسعه در مجمع بسیار مهم است.
کد خبر: ۸۶۸۸۰۳۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با عرض تسلیت ایام ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد ؛ در آستانه ماه مبارک رمضان گفت: در این ماه نورانی و پر خیر و برکت که زمینه ساز تقرب و نزدیکی بیشتر به خداوند متعال است بتوانیم پیرو راستین امام راحل و شهدای گرانقدر15 خرداد باشیم وحضور سیدابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون را در استان مهم و پر خیر و برکت برای هندبال استان برشمردو همچنین از زحمات و تلاش های خالصانه ریاست هیئت تشکر کرد.

ارسلان حسینی با بیان اینکه هندبال در حال حاضر پیشرفت خوبی داشته است خواستار توجه بیشترفدراسیون به استانهاشد وافزود : مجامع ورزشی نباید تنها با دیدگاه و رویکرد رفع تکلیف برگزار گردد چرا که این مجامع مرکز اجتماع و تصمیم گیری نمایندگان اقشار مختلف هر رشته ورزشی است و محل طرح مشکلات و ارائه پیشنهادات و راهکارها در جهت توسعه هر چه بیشتر رشته های ورزشی می باشد.

وی با اشاره به مشارکت کم رنگ بانوان هندبالیست در تصمیم گیریهای مجمع اظهار داشت: مطالبات اعضای مجمع باید در حضور رئیس فدراسیون و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان بیان شود تا با ارائه طرح و برنامه ریزی مناسب نسبت به مرتفع نمودن موضوعات ؛ اقدام عملیاتی صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به مشکلات پیش‌روی استانها در بحث هیئت‌های ورزشی افزود: یکی از دغدغه‌های هیئت ها موضوع هزینه ورودی مسابقات است که از سوی فدراسیونها اخذ می‌گرددو به نظرمیرسد در مورد این مسئله باید در کل کشور بازنگری های جدی صورت گیرد.

حسینی با اشاره به نا کافی بودن بودجه و اعتبارات در ادارات کل ورزش و جوانان استانها عنوان کرد: اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با 49 رشته ورزشی در استان و 344 هیئت در شهرستانها چندین برابر کمتر از بوجه برخی فدراسیونهامی باشد.

وی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی باید مربیان و قهرمانانی را برای ورزش کشور تربیت کنند، ابراز کرد: استعدادیابیها باید از طرف هیئت‌ها به صورت علمی دنبال شود و این کار نیز هزینه‌هایی را دارد که لازم است وزارت‌ ورزش و جوانان، فدارسیون و اسپانسرها نیز در مرتفع نمودن مشکلات هیئت‌ها وارد عمل شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه ورزشکاران درشهرستانها به دلیل محدودیت‌ها دلسرد می شوند، گفت: همه باید کمک کنند تا ورزش پپیشرفت کند.

وی در پایان به کسب سهمیه المپیک از طرف ورزشکاران زنجانی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: استان زنجان به استقبال سومین سهمیه خود در المپیک ریو می‌رود.

همچنین جواد پازوکی رئیس هیئت استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر ویژه از ارسلان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان در جهت حمایت های بی دریغ از هیئت هندبال استان گزارش عملکرد فنی و مالی هیئت در سال 94 را ارائه نمود.

گفتنی استريا، مجمع عادی سالیانه هیئت هندبال استان زنجان با حضور سیدابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون و ارسلان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استانو اعضاء مجمع هیئتهندبال در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزارش.

ارسال نظرات