معاون سپاه کربلا مازندران خبر داد:

برگزاری مسابقه عکس مراسم ارتحال امام (ره) در مازندران / جزئیات مسابقه

معاون سپاه کربلا از برگزاری مسابقه عکس «امام دلها» با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و 30 شهید مدافع حرم استان مازندران و با محوریت خادم الشهدا«شهید حاج محمد بلباسی»خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۸۰۳۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، دبیر اجرایی ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره(مازندران در گفتگو با خبرنگار بسیج مازندران، با اعلام این خبر، برگزاری مسابقه عکس با عنوان« امام دلها » را در ترویج و گسترش فرهنگ و مکتب امام روح الله و مکتب شهدا  دانست.

سرهنگ بخشی برگزاری مسابقه عکس از مراحل آمادگی، اعزام و حضور در مراسم ارتحال در تهران و یا شهرستان های استان مازندران را از جمله اقدامات فرهنگی خواند و افزود: همه افراد می توانند از  مراسم ارتحال امام(ره) در سطح شهر، روستا یا مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی عکس تهیه کرده و برای شرکت در مسابقه ارسال نمایند .

معاون سپاه کربلا یادآور شد: شرکت در مسابقه محدودیت سنی نداشته و برای عموم آزاد است.

وی در مورد قوانین و جزئیات مسابقات هم افزود: دبیرخانه مسابقه، ارسال کننده تصاویر را صاحب اثر تلقی می کند و در صورت اثبات خلاف آن، اثر ارسالی از مسابقه حذف خواهد شد.

سرهنگ جواد بخشی ادامه داد: براساس مقرارت داخلی مصوب گردید برگزار کننده مسابقه مجاز است آثار را در امور نمایشگاهی، اطلاع رسانی و تبلیغاتی خود استفاده نماید.

این مسئول در باره شرایط ارسال اثر در بخش حرفه ای چنین گفت: عکس های ارسالی می توانند بصورت رنگی یا سیاه و سفید باشند و هر فرد می تواند در این بخش 5 قطعه عکس برای مسابقه ارسال کند.

بخشی افزود: عکس های ارسالی باید در ابعاد 45*30 با رزولوشن 300 و فرمت JPG باشند و عکس های ارسالی باید فاقد لوگو، نوشته یا تاریخ باشند.

وی عکس های ارسالی ای که صرفا از مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در سال1395 سراسر استان یا مراسم ارتحال در تهران باشدرا مورد تائید دانست.

دبیر اجرایی مراسم بیست و هفتمین سال ارتحال امام (ره) مازندران ضمن بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا25 خرداد ماه است اشاره کرد: راه ارتباطی ارسال تصاویر مربوطه برای عزیزان شرکت کننده از دو طریق مراجعه به آدرس الکترونیکی ایمیل: savadkoh.b@gmail.com و یا @mazandarankoolebarir در تلگرام می باشد.


انتهای پیام/ت


ارسال نظرات
پر بیننده ها