امام جمعه بخش حومه شرقی یزد دریادواره شهدای بسیج اصناف:

امروز دشمن با هزاران دسیسه و تزویر نمی خواهد ما در اقتصاد موفق باشیم/ اقتصاد مقاومتی باید در سنگر بازار ترسیم شود

مدرسی با بیان اینکه امروز دشمن با هزاران دسیسه و نیرنگ نمی خواهد ما در اقتصاد مقاومتی موفق باشیم افزود: بسیج اصناف در اجرای اقتصاد مقاومتی و اقدام عمل نقش بسزایی دارد.
کد خبر: ۸۶۸۷۶۸۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، صبح امروز حجت الاسلام مدرسی در چهارمین روز از برگزاری یادواره بسیج اصناف وبازاریان به تشریح نقش وجایگاه این قشر در اقتصاد مقاومتی درجامعه پرداخت.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی ایستادگی گفت: ما همه در سنگر اقتصاد مقاومتی هستیم و باید در این زمینه احساس مسئولیت کنیم.

مدرسی در ادامه خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی باید در سنگر بازار ترسیم شود و این یکی از وظایف مهم و اساسی بسیج اصناف بشمار می رود.

وی افزود: بسیج اصناف در شکل گیری انقلاب نیز نقش یسزایی داشت بطوریکه اگر بسیج اصناف ، بازار و بازاریان نبودند قطعا انقلاب شکل نمی گرفت.

مدرسی با بیان اینکه امروز دشمن با هزاران دسیسه و نیرنگ نمی خواهد ما دراقتصاد مقاومتی موفق باشیم افزود: بسیج اصناف در اقتصاد مقاومتی واقدام عمل نقش بسزایی دارد.

حجت الاسلام مدرسی درپایان عرایض خود تاکید کرد: باید نقش وجایگاه اصناف وشهدای گرانقدر آن بصورت مستند و درقالب کتاب طراحی گردد.

لازم به ذکر است این یادواره باحضور باشکوه بسیج اصناف وبازاریان وکارکنان ناحیه ثارالله یزد به مدت یک هفته درمحل بسیج اصناف کوچه مکتب امام صبحها درحال برگزاری است.

ارسال نظرات