فرمانده سپاه تنکابن خبر داد:

اعزام ۱۹ کاروان عاشقان ولایت از تنکابن به حرم امام روح الله

فرمانده سپاه تنکابن از اعزام 19 کاروان متشکل از خیل عاشقان به امام و رهبری از تنکابن جهت حضور در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۷۳۲۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،فرمانده ناحیه تنکابن با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده تاریخ است، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره معمار بزرگ و رهبر فقید انقلاب در هر برهه از زمان را از اهم اقدامات امت مسلمان و مسئولین نظام اسلامی دانست.

 

مهرداد بابایی همچنین به اعزام  19 کاروان متشکل از خیل عاشقان به امام و رهبری و رهروان ولایت از تنکابن جهت حضور در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

 

وی در گفتگو با تنکابن ۲۴، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) در شهرستان تنکابن، زائران حرم و عاشقان ولایت، در قالب کاروان‌های عزاداری از شهرستان تنکابن جهت شرکت در بیست و هفتمین مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.

 

دبیر ستاد  بیست و هفتمین مراسم ارتحال امام شهرستان تنکابن ادامه داد: از چندی پیش ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام به ریاست فرماندار ویژه شهرستان تنکابن، ضمن هماهنگی با بخشداران، روسای شوراهای بخش، شوراهای اسلامی و دهیاران شهرستان، اقدامات مقتضی جهت اعزام کاروان عزاداران و عاشقان ولایت به سمت حرم مطهر حضرت امام (ره) را به عمل آورد.

 

این مسئول، برگزاری مراسم در مسجد ولیعصر (عج) شهرستان تنکابن را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده‌شده از سوی ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام (ره) بیان کرد و افزود: ساعت ۱۱ ظهر روز پنجشنبه، ۱۳ خردادماه، عزاداران در قالب ۱۹ کاروان پیش‌بینی‌شده به سمت بهشت‌زهرا و حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) حرکت کرده و در بعدازظهر جمعه ۱۴ خردادماه و پس از پایان مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام، به سمت شهرستان تنکابن بازخواهند گشت.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار