خبرهای داغ:
فرمانده سپا مهاباد:

استقبال بسیجیان مهابادی برای شرکت در کاروان های ارتحال امام خمینی (ره)

سردار رنجبرزاده فرمانده سپاه مهاباد برنامه های سالگرد ارتحال امام راتشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۸۶۹۶۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این نشست خبری سردار رنجبرزاده ضمن تسلیت ارتحال ملکوتی امام (ره) گفت: هر سال در سراسر کشور سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل با تجمع عظیم بسیجیان و عاشقان ولایت و سخنرانی مقام معظم رهبری در مرقد امام(ره) برگزارمی شود که نشان از ارج نهادن به مقام شامخ امام راحل و تجدید میثاق با شهیدان می باشد.

وی در ادامه به اعزام بسیجیان به حرم امام راحل اشاره کرد و افزود: در این مراسم معنوی بالای 700 نفر از برادران و خواهران بسیجی در قالب 16 اتوبوس و 9 خودروی سبک از جلوی فرمانداری شهرستان مهاباد به مرقد امام راحل اعزام می شوند.

فرمانده سپاه مهاباد اظهار داشت: مراسمی نیز به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل با حضور تمامی اقشار مردم فهیم و شهید پرور مهاباد صبح روز پنجشنبه در مسجد جامع مهاباد برگزار خواهد شد.

سردار رنجبرزاده در پایان این نشست به استقبال بی نظیر جوانان بسیجی برای شرکت در سالگرد ارتحال ملکوتی امام اشاره و تصریح کرد: جوانان بسیجی ما در دانشگاه ها به عنوان افسران جنگ نرم در جبهه نبرد با دشمنان می باشند و خوب می دانند که باید این انقلاب و ارزش های آن را با ادامه دادن راه امام و شهیدان حفظ نمایند و نسل های بعد ازخود را نیز این گونه تربیت کنند.

ارسال نظرات