خبرهای داغ:

نگاهي به خدمات دفترخدماتي منزلت اجتماعي بازنشستگان خوی

مدير دفتر خدمات اجتماعي بازنشتگان نيروهاي مسلح در شهرستان خوي طي گفتگوي خبري اهم فعاليت اين دفتر را تشريح كرد.
کد خبر: ۸۶۸۶۹۵۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سیرهنگ بازنشسته علي نصرالهي گفت: نيروهاي مسلح در فرهنگ و آموزه هاي ديني از جايگاه رفيع و شايان توجهي برخوردار هستند.

مدير دفتر خدمات اجتماعي بازنشتگان نيروهاي مسلح در شهرستان خوي با اشاره به تعبير حكمت آميز حضرت علي (ع)كه نيروهاي مسلح را به عنوان پناهگاه و دژمردم معرفي كرده وفرموده اند كه آنان شكوه و مايه فخر حكمرانان و مايه عزت دين و مجاري امنيت جامعه بوده و درستي، راستي و پايداري مردم ميسر نيست مگر به واسطه نيروهاي مسلح، اظهار داشت: در سايه توانمندي و اقتدار اين عزيزان است كه امنيت پايدار حاصل مي شود.

وي در خصوص ارائه خدمات به بازنشستگان نيروهاي مسلح در شهرستان خوي گفت: به پاس قدرداني و تكريم اين عزيزان كه درطول دوران خدمت پرشريف خود در زمينه ايجاد امنيت و آرامش در جامعه و نيز حفظ استقلال امنيت و تماميت ارضي فعاليت نمودند در عرصه منزلت اجتماعي و بيمه هاي درمان خدمات رساني مي شود.

نصرالهي گفت: بخش خدمات منزلت شامل امورات مالي، اداري، رفاهي، نظارتي، و بخش بيمه شامل بيمه درماني و كوثر است كه در تمامي اين امورات خدمات ارزنده اي به بازنشستگان صورت مي گيرد.

وي در پايان گفت: براساس تئوريهاي روانشناسي اجتماعي افراد از محيط هاي اجتماعي خود بايستي ميزان مشخصي از احساس احترام و منزلت اجتماي را كسب نمايد در نيروهاي مسلح هم به خاطر اينكه اين عزيزان به دليل از دست دادن موقعيت و جايگاه خود در سازمان احساس افت شديد منزلت اجتماعي نكنند اين خدمات رساني صورت مي كيرد كه در زمينه ارائه تسهيلات مالي، خدمات رساني در عرصه فيش حقوق، برگزاري سفرهاي زيارتي و سياحتي، خريد كالاهاي يارانه ايف رسيدگي به شكايات ، ارائه كليه خدمات بيمه و....صورت مي گيرد.

ارسال نظرات