فرمانده سابق سپاه گیلان در یادواره شهدای کتالم رامسر:

هروقت نا اهلان مسئول شدند،دچار مشکل شدیم / باید با عمل انقلابی خونین شهر اقتصادی و فرهنگی را آزاد کرد

فرمانده سابق سپاه گیلان در یادواره شهدای کتالم رامسر گفت: هر كجا مسئولیت در دست نیروهای متحد، مومن و انقلابی بود آن جا پیروزی داشتیم اما هر جا مسئولیت در دست نا اهلان افتاد ،دچار مشكل شدیم.
کد خبر: ۸۶۸۶۷۹۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه رامسر،سردار دهقان فرمانده  سابق سپاه قدس گیلان در یادواره 42 تن از شهدای كتالم و حومه رامسر گفت : تاریخ ثابت كرده است كه هر كجا مسئولیت در دست نیروهای متحد، مومن و انقلابی بود آن جا پیروزی داشتیم اما هر جا مسئولیت در دست نا اهلان افتاد آنجا دچار مشكل بودیم ، خرمشهرمان به دست افراد ناصالح به خونین شهر تبدیل می شود اما با نیروهای انقلابی و مومن و تقدیم شهدا خرمشهرمان آزاد می شود .

سردار دهقان گفت: آزاد سازی خرمشهر با تقدیم خون شهدا میسر شد ، فتح خرمشهر به دست انسانهایی كه دل به خدا داده بودند و جز برای رضای خدا و جهاد فی سبیل لله چیز دیگری در ایشان نبوده میسر گردید . امام خمینی ( ره ) بعد از فتح خرمشهر آن را به گروه خاصی نسبت ندادند بلكه امام فرمودند " خرمشهر را خدا آزاد كرد .

این فرمانده با اشاره به سخنرانی رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) افزود : رهبری فرمودند خرمشهرهای دیگری هم هستند كه باید آزاد شود ، خونین شهرهای فرهنگی داریم و مثل انسانهایی كه خرمشهر را به جلو بردند مانند همان انسانها وارد جنگ فرهنگی شوند تا بتوانند خونین شهر فرهنگی ما را تبدیل به خرمشهر كنند . خونین شهر اقتصادی هم امروز داریم و لازم است انسانهایی كه در آن دوران بودند و خرمشهر را آزاد كردند در صحنه حضور داشته باشند تا خونین شهر اقتصادی را تبدیل به خرمشهر كنند .

سردار دهقان در ادامه تاکید کرد: همه ی آحاد جامعه باید انقلابی باشند و انقلابی عمل كنند و در زمینه های مختلف اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی باید انقلابی باشند و انقلابی عمل كنند مانند شهدای اهل حرم كه از فاصله چندین هزار كیلومتری با جهاد در راه خدا تلاش دارند كه از جبهه انقلاب دفاع کنند .


انتهای پیام/ت
ارسال نظرات
پر بیننده ها