در دومین جلسه ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام(ره) مطرح شد؛

شهرستان خاتم؛ شهرستان برتر در ارائه خدمات به زائرین حرم امام خمینی(ره)

سرگرد زارع مسئول اعزام کاروان مرقد امام خمینی(ره) از معرفی شهرستان خاتم به عنوان شهرستان برتر در ارائه خدمات به زائرین امام خمینی (ره) در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۶۷۸۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، دومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به ریاست فرماندار و باحضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و سایر مسئولین دستگاههای اجرایی درسالن اجتماعات فرمانداری خاتم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرماندار خاتم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد اظهار داشت: انقلاب اسلامی هر چه دارد به برکت وجود حضرت امام خمینی(ره) است و حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای همگان ضروری است.

زاده رحمانی تاکید کرد مراسم سالگرد ارتحال امام خمین(ره) در سال جاری با شکوه تر از گذشته برگزار شود و مردم حضور پرشوری از خود در این مراسم نشان دهند.

در این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم و مسئول کمیته اعزام ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) شهرستان از آمادگی این نهاد در اعزام 250 نفر زائر به مرقد مطهر امام (ره) خبر داد و گفت:اعزام این تعداد از زائران حرم امام (ره) در قالب اعزام کاروان سواره و با استفاده از پنج دستگاه اتوبوس انجام خواهد شد.

در ادامه سرگرد زارع مسئول اعزام کاروان مرقد امام خمینی(ره) ضمن تشکر از همکاری تمام دستگاه های اجرایی اظهار داشت: در سال گذشته تمام امکانات رفاهی در حد مطلوب در اختیار زائرین قرار گرفت و مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشت.

وی با بیان اینکه بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) حفظ ارزش های معنوی و اخلاقی و انسانی است و همه ادارات ونهادها باید در این کار یزرگ ومعنوی سهیم شوند گفت: شهرستان خاتم به عنوان دومین سال پیایی به عنوان شهرستان برتر در ارائه خدمات به زائرین حرم مطهر امام خمینی (ره) در سطح استان معرفی شده و این امر محقق نمی شد جز با تلاش و همکاری ادارات سطح شهرستان که تعاملات خوبی در این زمینه داشتند.

ارسال نظرات