کارشناس تعلیم وتربیت ناحیه مرکزی یزد :

تحریف شخصیت و آرمانهای امام خمینی (ره) بزرگترین خطری است که جامعه را تهدید می‌کند

کارشناس تعلیم وتربیت ناحیه مرکزی یزد در نشست هیئت منتظران موعود پایگاه منادیان نور حوزه مقاومت بسیج مهدیه اظهار داشت:تحریف شخصیت و آرمانهای امام خمینی (ره) بر اثر دوری از امام و آرمانهای ایشان بزرگترین خطری است که جامعه را تهدید می‌کند.
کد خبر: ۸۶۸۶۷۵۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست هیئت منتظران موعود با سخنرانی " ساقی" کارشناس تعلیم و تربیت ناحیه مرکزی یزد و 70نفر از بسیجیان پایگاه منادیان نور حوزه مقاومت بسیج مهدیه عصر روز یکشنبه 9 خرداد ماه سال جاری در مسجد امام حسین(ع ) برگزار شد.

"ساقی"در این نشست در تشریح آفات نهضت امام خمینی (رحمه الله علیه) اذعان داشت: امام خمینی (رحمه الله علیه) شاه را با دارا بودن خصلت‌های از قبیل سگ بازی،مشروب خوری،وجود فساد بازی در دربار فسادگر زمانه اعلام نموده است.

وی تشکیل انقلاب اسلامی،کشور اسلامی و تمدن اسلامی را سه برنامه و هدف امام در قیام 15 خرداد عنوان نمود و قیام شیخ محمود عربی و شریعت مداری،جنگ تحمیلی هشت ساله و قربانی شدن چندین هزار نفر از افراد،بمب گذاری و مشکلات اقتصادی و فروش نفت را از جمله مشکلات موجود در انقلاب امام خمینی (رحمه الله علیه) برشمرد.

کارشناس تعلیم وتربیت ناحیه مرکزی یزد با بیان اینکه مشکلات فرهنگی،اجتماعی،سیاسی و اقتصادی در تمام زمانها وجود دارد،اظهار داشت:تحریف شخصیت و آرمانهای امام بر اثر دوری از امام و آرمانهای ایشان بزرگترین خطری است که جامعه را تهدید می‌کند .
"ساقی" اسلام ناب محمدی به جای اسلام آمریکایی،اعتماد به وعده الهی و بی اعتمادی به مستکبران،اعتماد به مردم و ملت و تشکیل بسیج و مخالفت با تمرکزهای دیگر،حمایت از مستضعفین و محرومین و قرار داشتن در جبهه مخالف مستکبران ،اعتقاد به بسیجیان و پشتیبانی از ایشان ،وحدت ملی و توجه به توطئه‌های تفرقه افکن را از جمله اصول اخلاقی امام ذکر نمود و بعد از بیان این جمله از امام خمینی (رحمه الله علیه) که فرموده بودند:"من یک تار موی کوه نشینان را به یک موی شما کاخ نشینان نمی دهم" خاطرنشان کرد:صبوری، شکیبایی ، تفکر و اندیشیدن در اندیشه ها و آرمان های امام کلید حل مشکلات جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه تربیت خوب فرزندان و کسب اطلاعات از طریق مطالعه حاصل می‌شود نه شبکه‌های اجتماعی، سیاسی و اینترنت ،بر خودسازی ، ادای نماز اول وقت، داشتن ایمان و دقت نظر به منظور پیروی از راه امام خمینی (رحمه الله علیه) شفارش نمود.

ارسال نظرات