واکنش سلطانی به کمک بنیاد لاپشرز به موسویان در گفت‌وگو با «بسیج»:

کاسبان تحریم از نداشته‌های برجام کسب رای کردند

نماینده سابق مجلس عنوان کرد: نباید از کسانی که در فتنه 88 از دشمنان خواستند ملت را تحریم کنند غافل شد؛ رسانه‎ها نیز باید در این قسمت کار کنند و اسامی آن‌ها را و نامه‎هایی که نوشتند و درخواستی که کردند را منعکس کنند.
کد خبر: ۸۶۸۶۶۹۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
عطاءالله سلطانی، نماینده سابق مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به کمک‌ مالی 70 هزار دلاری بنیاد پلاشرز به دانشگاه محل تدریس حسین موسویان جهت حمایت از فعالیت نامبرده در دفاع از برجام تصریح کرد: کاسبان واقعی تحریم‎ها کسانی هستند که تحریم را بهانه کردند برای پیگیری آرمان‎های خود و کوبیدن چهره‎های انقلابی، کما اینکه آن افرادی هستند که تحریم‎ها را چماغ کردند و آب خوردن ما را وابسته به تحریم می‎دانستند و گفتند که اگر تحریم‎ها وصل نشود ما قادر نیستیم که آب بخوریم.

سلطانی در ادامه افزود: کاسبان تحریم آن‌هایی هستند که از نداشته‎های برجام کسب رأی کردند و به بهانه‎های مختلف دشمن را بزک کردند.

وی اظهار داشت: شورای عالی امنیت ملی باید پاسخگو باشد که چه اتفاقی افتاده تا افرادی مثل حسین موسویان که از ناحیه ملت ماموریت پیدا کرده بودند از حقوق و منافع ملت دفاع کنند از دشمنان ملت کاسبی می‎کنند؟

سلطانی عنوان کرد: نباید از کسانی که در فتنه 88 از دشمنان خواستند ملت را تحریم کنند غافل شد؛ رسانه‎ها نیز باید در این قسمت کار کنند و اسامی آن‌ها را و نامه‎هایی که نوشتند و درخواستی که کردند را منعکس کنند.

نماینده سابق مردم در دوره نهم مجلس با بیان اینکه تمام مشکلات ما در مسائل اقتصادی، بحث حامی برجام و ضدبرجام و دلواپس که در جامعه ایجاد شده در واقع سرمنشأ آن در فتنه 88 نهفته است تصریح کرد: آن افرادی که رأس فتنه بودند و از دشمنان دعوت کردند تا ملت را تحریم کرده و معیشت مردم را نشانه بگیرند، مجرمان اصلی و کاسبان اصلی تحریم هستند و از تحریم ابزاری ساختند و اخیرا از این ابزار در عرصه انتخابات مجلس سوء استفاده کردند و درصدد هستند تا در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیز از آن سوء استفاده کنند.

سلطانی در خاتمه خاطرنشان کرد: حسین موسویان نیز یکی از این کاسبان تحریم است و عددی نیست و کسانی که امثال این افراد را به کار گرفتند باید در محضر ملت پاسخگو باشند که چرا نشناخته افرادی را که عرق ملی ندارند و حاضرند با دشمن کار کنند در پست‎های حساس برمی‎گزینند.
ارسال نظرات