مدیرکل دامپزشکی مازندران خبر داد:

یک سوم تولیدات کشتارگاه های طیور در استان فاقد نظارت هستند!

مدیرکل دامپزشکی مازندران از فعالیت 15 کشتارگاه طیور فعال در استان خبر داد و اظهار داشت: سه کشتارگاه غرب استان به دلیل غیربهداشتی بودن از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شده است.
کد خبر: ۸۶۸۶۰۹۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در مازندران، سید حسین رضوانی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار مازندران در استانداری از فعالیت 15 کشتارگاه طیور فعال در استان خبر داد و اظهار داشت: دامپزشکی استان دو سوم تولیدات کشتارگاههای مازندران را نظارت دارد.

وی افزود: کیفیت محصولات کشتارگاه‌های مازندران نسبت به استان‌های دیگر از کیفیت برتری در تولید مرغ برخوردار هستند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به اینکه برخورد قانونی با کشتارگاه‌های غیرمجاز شده است، تصریح کرد: سه کشتارگاه غرب استان به دلیل غیربهداشتی بودن از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شده است.

رضوانی با بیان اینکه دلیل وجود مرغ بی کیفیت کشتار شده دربازار به دلیل عرضه این محصول در کشتارگاه‌های غیرمجاز بوده است، افزود: کشتارگاه‌های سنتی استان باید به صنعتی تبدیل شوند.

وی با اشاره به اینکه هزار و 500 تن مرغ غیربهداشتی در 170 مورد بازدید از کشتارگاه‌های استان مورد بازدید از کشتارگاه‌های استان معدوم شدند، گفت: متخلفان به دستگاه قضایی معرفی شدند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران از فعال شدن اکیپ‌های نظارتی دامپزشکی استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: امیدواریم بتوانیم در این ایام مرغ و گوشت با کیفیت تری را به مردم استان ارائه دهیم.

وی یادآور شد: تلاش اساسی دامپزشکی استان جلوگیری از عرضه مرغ بی کیفیت در سطح بازار استان است.

انتهای پیام/ع


ارسال نظرات
پر بیننده ها