خبرهای داغ:
با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در راستای بیعت مجدد امت حزب الله با آرمان‌های امام و رهبری با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۵۹۹۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

مهدی برزگر مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،از برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت سالروز گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل  در سالروز رحلت امام خمینی(ره) خبر داد.

برزگر اظهار کرد: روز 12 خرداد ماه ساعت 17 برنامه ویژه‌ای را به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره امام پیش بینی کرده‌ایم.

 مسئول سازمان بسیج دانشجویی افزود: این مراسم با حضور دانشجویان،اساتید، طلاب و امت انقلابی در مسجد امام حسن عسگری(ع) فلکه دوم کوثر با سخنرانی حجت الاسلام ذوالنور نماینده محترم مردم قم در مجلس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های سازمان بسیج دانشجویی ثبت نام و اعزام جوانان انقلابی و علاقه‌مند به مرقد مطهر امام جهت حضور در برنامه سالگرد ارتحال امام می باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: با در نظر گرفتن زمان امتحانات و اهمیت آن برای دانشجویان انتظار می‌رود حداقل 10 دستگاه اتوبوس و در بیشترین میزان تا 20 دستگاه اتوبوس عازماین برنامه باشند، بدیهی است برخی از دانشجویان بسیجی همراه با خانواده از طریق بسیج محلات اقدام می نمایند.

برزگر یادآور شد: دانشجویان صبحگاه 14 خرداد ماه در حرم مطهر خواهند بود و با پایان مراسم به قزوین باز خواهند گشت.

وی در خاتمه بیان کرد: هدف از این برنامه ها تجدید پیمان با آرمان های امام و زنده نگه داشتن راه ایشان در دلهای خصوصا در دل جوانانی است که در زمان حیات ایشان نبوده اند و حضور امام را درک نکرده اند.

1004/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار