مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران در گفتگو با«بسیج»:

امام خمینی(ره) الگوی تمام عیار آزادگان جهان است

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: بررسی ویژگی های اندیشه سیاسی و رهبری حضرت امام خمینی (ره) نشان می دهد ایشان به عنوان یک الگوی تمام عیار در نزد اندیشمندان و آزادگان جهان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۶۸۵۸۶۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

کیومرث یزدان پناه مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: بررسی ویژگی ها و اندیشه سیاسی و رهبری حضرت امام خمینی (ره) نشان می دهد ایشان به عنوان یک الگوی تمام عیار در نزد اندیشمندان و آزادگان جهان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: امام خمینی (ره) با دیدگاه عرفانی و معنوی خاصی در بعد شخصیتی خود این مسئله را تقویت کرده بودند که با شهامت بیشتر، گروه ها و جنبش های آزادی طلب به ویژه گروه های مقاومت در برابر جبهه استکبار راحمایت کرده و تحت پوشش قرار دهد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) با اولویت قرار دادن این بخش از اندیشه سیاسی خود در راستای حمایت از آزادگان جهان به دنبال دمیدن خونی تازه در جریان آزادی طلبی به ویژه در حوزه جغرافیای سیاسی جهان اسلام که این هم به نوع نگاه و نگرش عمیق امام(ره) به عنوان فقیهی خردمندانه برمی گردد که با روحیه دادن به همه آزادگان جهان، شرایط دنیای زیر چکمه استکبار را تحت تاثیر قرار داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار