عضو هیئت‌مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در گفت‌وگو با «بسیج»:

اصلاح‌طلبان منتظر شکست سوم در خرداد 96 باشند

حسن کربلایی گفت: اصلاح‌طلبان تابه‌حال 2 شکست داشته‌اند یکی در مجلس خبرگان یکی در مجلس شورای اسلامی و باید منتظر شکست سوم در انتخابات سال 96 باشند.
کد خبر: ۸۶۸۵۸۴۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
حسن کربلايي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري بسيج در واکنش به رفتار دوگانه روزنامه‌های اصلاح‌طلب نسبت به انتخابات هیئت رئیسه مجلسین خبرگان و شورای اسلامی و تناقض در گفتار این روزنامه‌های زنجیره‌ای گفت: قبل از انتخابات مجلسین شاهد تکاپو و شانتاژ خبری همراه با تحلیل‌های غلط از جانب روزنامه‌های اصلاح‌طلب برای تأثیرگذاری در روند انتخابات بودیم به‌طوری‌که اصلاح‌طلبان خود را پیروز بلامنازع انتخابات می‌دانستند.



عضو هیئت‌مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان افزود: با وجود همه این هجمه‌های خبری در انتخابات ریاست خبرگان رهبری، حضرت آیت‌الله جنتی به‌ عنوان رئیس انتخاب شدند و نشان داد مجلس خبرگان علیرغم تمام پیش‌بینی‌های این جریان یک مجلس انقلابی و ارزشی است و تمام تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های روزنامه‌های زنجیره‌ای و اصلاح‌طلب واهی و دروغ از آب درآمد و فقط یک حرکت پوپولیستی بوده است.

معاون سردبیر روزنامه رسالت همچنین با بیان اینکه روزنامه‌های اصلاح‌طلب سه ماه است که در توهم به سر برده و بر طبل پیروزی می‌کوبند، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان تا به‌ حال دو شکست داشته‌اند یکی در مجلس خبرگان و یکی هم در مجلس شورای اسلامی و باید منتظر شکست سوم در انتخابات سال 96 باشند چراکه مردم انقلابی ما رئیس‌جمهوری و پیرو خط انقلاب و ولایت انتخاب خواهند کرد.

كربلايي همچنین با اشاره به سردرگمي مدعيان اصلاح‌طلبي در توجيه و تحليل ناكامي در تصدي سكان مجلس دهم گفت: روزنامه‌هاي زنجيره‌اي كه به شدت از تشتت در جبهه اصلاحات عصبي و سرخورده هستند از جمله روزنامه آفتاب یزد جوري تيتر زدند كه گويا عارف راي آورده است و در واقع خواستند ظاهرسازي كنند اما عمق ظاهرسازي و رسوايي افتضاحی ديگر بود و عدم صداقت آنان را در كتمان واقعيت عيان به رخ كشيد.
وي افزود: فراكسيون اصلاحات در مجلس به شدت شكننده خواهد بود و بعد از انتخابات رياست جمهوري دومين رو دست به عارف محسوب مي‌شود.

معاون سردبیر روزنامه رسالت همچنين با اشاره به تيتر روزنامه زرد اصلاح‌طلب آفتاب يزد گفت: اصلاحاتی‌ها به محض ناكامي شروع به فحاشي مي‌كنند و زيربازي مي زنند. آنها بحدي فارغ از قوانين دموكراسي‌اند كه همطيفان خود را به رشوه گرفتن متهم کرده و از اخذ سيب زميني حرف مي زنند كه اين اوج وقاحت سياسي است.

کربلایی در خاتمه به اصلاح‌طلبان توصیه کرد قدری از فضای رویایی فاصله گرفته و واقعیت‌ها و حقایق جامعه را درک کنند تا بتوانند در عرصه‌های دیگر همان مسیری را بروند که مردم انقلابی و سرافراز ایران اسلامی انتخاب و تعیین کرده‌اند.
ارسال نظرات