ای که دستت می رسد کاری بکن؛

600 نوعروس ساروی در انتظار کمک هزینه تامین جهیزیه

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساری گفت : در تامین جهیزیه 600 نوعروسی که موفق نشدند زندگی مشترک خود را آغاز کنند ،نیازمند کمک هستیم.
کد خبر: ۸۶۸۵۱۲۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،زین‌العابدین پرواسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر 12 هزار خانوار شهرستان ساری مددجوی کمیته امداد امام خمینی این شهرستان هستند، اظهار کرد: 900 یتیم زیر 18 سال، 2 هزار و  700 کودک و نوجوان بدسرپرست و 250 بیمار صعب‌العلاج از خدمات این نهاد بهره‎مند می‎شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساری، با اعلام اینکه یک‌هزار و 400 دانش‌آموز و 600 دانشجو از خدمات این نهاد در حوزه تحصیل برخودار هستند، به اقدامات انجام شده برای کمک به تغذیه 150 کودک زیر 6 سال نیز اشاره کرد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های جدی کمیته امداد امام خمینی توانمندسازی خانواده‌هاست، گفت: در همین ارتباط با مسئولان مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای قرار داد همکاری امضا شد و مددجویان پس از حضور در دوره‌های آموزشی تعیین شده برای دریافت تسهیلات اشتغال معرفی می‎شوند.

پرواسی یادآور شد: در سال گذشته 10 میلیارد تومان در حوزه اشتغال تسهیلات پرداخت شد که بیش از 9 میلیارد تومان این اعتبارات جذب شد و بیش از 700 نفر از تسهیلات بهره‌مند شدند.

وی اضافه کرد: برای کمک به نیازمندان واقعی نیازمند مشارکت در اجرای طرح‌های کمیته امداد هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساری با بیان اینکه همه درآمدهای جذب شده این نهاد در همان شهر و برای نیازمندان همان مناطق هزینه می‎شود، خاطرنشان کرد: یک ریال از درآمدهای جذب شده این نهاد صرف تشکیلات اداری نمی‌شود.

وی یادآور شد: هزینه تشکیلات اداری حقوق پرسنل از اعتبارات دولتی هزینه می‎شود.

پرواسی در ادامه از برگزاری جشن گلریزان با تامین جهیزیه 300 نفر از نوعروسان مرکز استان خبر داد و گفت: این نوعروسان به دلیل نداشتن جهیزیه مناسب، با وجود ازدواج از پنج سال پیش موفق به شروع زندگی مشترک نشده بودند.

وی اضافه کرد: در تامین جهیزیه نوعروسان نیاز به همراهی و مساعدت خیران هستیم در همین ارتباط در سال جاری برای تامین جهیزیه 600 نوعروس نیازمند کمک هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها