معاون روابط عمومی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج مازندران:

علاقمندان برای اعزام به مرقد امام (ره) به پایگاه های بسیج مراجعه کنند

معاون روابط عمومی سپاه کربلا گفت:علاقمندان حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) به پایگاه های بسیج مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۶۸۵۱۰۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،معاون روابط عمومی تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار بسیج مازندران در خصوص برگزاری بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل گفت: باتوجه به اینکه  طی سه سال آتی سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)  با ایام و فریضه روزه تقارن پیدا می کند، از همین جهت احتمال می رود امکان حضور علاقه مندان و دلدادکان مکتب روح الله در مراسم سالگرد در سالهای بعد بخوبی میسر نگردد.

سرهنگ رضایی ادامه داد: در سال جاری با در نظر گرفتن موضوع یاد شده، ستاد ارتحال امام (ره) برای اجرای باشکوه  مراسم اعزام و حضور  در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی تمهیدات ویژه ای تدارک دید.

 وی  یاد آور شد: شکل اعزام کاروان های ستاد ارتحال امام (ره) به مرقد مطهر  تغییر کرد و برخلاف سالهای گذشته که اعزام  کاروان های شهرهای استان در  ساعات و روزهای متفاوت صورت می گرفت، به منظور ایجاد نظم و اجرای با شکوه اعزام، مقرر گردید تمام کاروانهای شهرستانی مازندران  همزمان حرکت داشته باشند.

معاون فرمانده سپاه کربلا علاوه بر همراهی اکیپ مستند ساز صداو سیما و خبرنگار رسانه های مکتوب و مجازی مرکز مازندران، همراهی اکیپ مستند ساز کاروانهای شهرستانی را از اقدامات کمیته اطلاع رسانی دانست.

رضایی اضافه کرد: این گروه ها بمنظور انعکاس مناسب و بموقع مراسم  و  وصف شور و دلداگی آحاد مردم مازندران در قبل، حین و بعد از اعزام کاروانها همیشه یاور کمیته مربوطه بوده اند.

 این مسئول اظهار کرد: بیمه کاروانهای اعزام شده و همراهی اکیپ بهداشت و درمان در زمره اقدامات سپاه  بعنوان دبیر اجرایی ستاد ارتحال است که ریاست آنرا استاندار محترم دارد .

 معاون روابط عمومی سپاه کربلا  بیان داشت:  اعزام ویلچر سوار جویباری، اعزام دوچرخه سواران قائمشهری با یاد شهدای مدافع حرم  با محوریت شهید بلباسی از قائمشهر، حرکت پیاده زائران آملی و بابلی به مرقد مطهر و اجرای حرکات نمایشی با شکستن رکورد فنون رزمی  در مسیر حرکتی مازندران به تهران از ویژگی برنامه امسال است.

رضایی با توجه به  استقبال گسترده دلدادگان به امام  برای ثبت نام  در اعزام کاروان ها، خاطر نشان کرد: دلدادگان امام(ره) برای ثبت نام حضور در مرقد مطهر فقط تا روز چهارشنبه 12 خردادماه فرصت دارند به پایگاه های محل سکونت مراجعه نموده تا در فرصت اندک مراتب ساماندهی انجام پذیرد.  


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها