خبرهای داغ:
رئیس انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی عنوان کرد

ارائه خدمات به بیماران سرطانی با مشارکت داوطلبان در آذربایجان غربی

رئیس انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی گفت: خدمات ارزنده به بیماران سرطانی آذربایجان غربی با مشارکت داوطلبان ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۴۷۸۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جواد خشابی گفت: این انجمن به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد و نیکوکاری برآمده از انگیزه داوطلبانه هیئت موسسان است، به طوری که خدمات ارزنده‌ای به بیماران سرطانی استان با مشارکت داوطلبان ارائه می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه این انجمن از جمله موسسات پیشتاز ایرانی در بهره‌مندی از نیروی داوطلبان است، ادامه داد: عمر فعالیت‌های داوطلبانه در این مجموعه به درازی عمر خود انجمن است.

این مسؤول با بیان اینکه این انجمن به ارائه خدمات ارزشمندی در مسیر دست‌یابی به اهداف والای موسسه پرداخته‌اند، یادآوری کرد: داوطلبان انجمن خیریه امید از دیرباز در قالب دو گروه عمده جوانان و بانوان جای گرفته و فعالیت کرده‌اند، ولی تقسیم‌بندی مورد اشاره همه اقشار یاوران داوطلب را دربرنمی‌گیرد.

رئیس انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی با اظهار اینکه خوشبختانه انجمن طی سال‌های اخیر شاهد تغییرات جدی در رویکرد بهره‌مندی از نیروهای داوطلب بوده است، ادامه داد: امروزه شاهد حضور حداکثری این نیروها در عرصه‌های گوناگون هستیم.

مدیر این موسسه خیریه درمانی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: حضور روزانه داوطلبان نیاز بخش عمده‌ای از نیروی انسانی انجمن را تامین کرده است، به طوری که این موضوع سبب صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌های انجمن می‌شود.

خشابی همچنین تصریح کرد: برگزاری برنامه‌هایی مفید و تاثیرگذار مانند جشن‌های «مددکاری مهر و نوروز امید» و «جشنواره غذای سالم امید» که به طور کلی برآمده از ایده‌های داوطلبان بوده، بر عهده داوطلبان است.

وی ادامه داد: در راه‌اندازی فروشگاه‌های امید، جذب کمک‌های مردمی، بخش روابط عمومی، مددکاری، بازارچه‌ها، جشنواره‌ها، نمایشگاه‌های مختلف، ارسال مراسلات و انجام مکاتبات، فعالیت‌های تحقیقاتی و ترجمه در نهایت جشن گلریزان داوطلبان فعالیت‌های چشمگیری دارند.

مدیر این تشکل مردم‌نهاد درمانی در آذربایجان غربی با اظهار اینکه برای پذیرش بیماران در سال 1395 نیازمند یاری اقشار مختلف مردم هستیم از پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران برای همیاری و همراهی انجمن حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی دعوت کرد.

خشابی در بخش پایانی سخنان خود از آحاد مردم به ویژه افراد خیر و نیکوکار استان برای مشارکت داشتن در فعالیت‌های این موسسه خیریه درمانی قدردانی کرد و گفت: در سایه تعامل مردم برای کاهش آلام و دردهای آحاد جامعه گام‌های بلندی برداشته می‌شود.

ارسال نظرات