خبرهای داغ:
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی؛

اشتغال جوانان و توجه به بخش کشاورزی دو مطالبه مهم مردم استان از رئیس جمهور است

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید با احداث کارخانه های مادر در شهرستان ها و حمایت از تولید ملی، برای اشتغال جوانان تدبیری تازه کند تا مشکل بیکاری رفع شود.
کد خبر: ۸۶۸۴۰۶۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، روح الله بیگی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه امیدواریم سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی سفر پربار و مثمرثمری باشد، اظهار کرد: این سفر باید خیلی وقت پیش انجام می شد که مقصر آن نیز مسئولان استانی هستند و سبب شده تا به تاخیر افتد.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان استانی باید مطالبات مردم آذربایجان غربی را در این سفر از هیئت دولت پیگیری کنند، افزود: مهم ترین مطالبه و اولویت استان در شرایط فعلی، رفع مشکل بیکاری جوانان باید باشد.

وی با بیان اینکه اولویت کاری رئیس جمهور و هیئت دولت نیز باید فراهم کردن زمینه های اشتغال جوانان باشد، گفت: متاسفانه جوانان غیرتمند میاندوآب، شاهین دژ و تکاب و استان آذربایجان غربی از بیکاری رنج می برند که باید فکر و چاره ای اندیشیده شود.

بیگی با تاکید براینکه دولت باید روح تازه ای در کالبد کار و اشتغال جوانان بدمد، تصریح کرد: باید با احداث کارخانه های مادر در شهرستان ها و حمایت از تولید ملی، برای اشتغال جوانان تدبیری تازه کرد تا مشکل بیکاری رفع شود.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: توجه به فرصت های اشتغال و جذب جوانان جویای کار با توجه بهتولید ملی در کنار احیای شهرک های صنعتی و کارخانجات راکد، می تواند در این زمینه راهگشا باشد.

وی به اهمیت کشاورزی و دامداری در آذربایجان غربی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه کشاورزی و دامداری استان ما حرف اول را می زند، لذا می توان با توجه به زیرساخت های کشاورزی در استان هم زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی و هم اشتغال زایی شد که امیدوارم دولت در توجه به اشتغال و زیرساخت های کشاورزی اهتمام ویژه داشته باشد.

ارسال نظرات