خبرهای داغ:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد

عرضه 885 تن گوشت در آذربایجان غربی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از عرضه 885 تن گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد در این استان طی ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۴۰۴۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
اسمعیل کریم‌زاده گفت: تنظیم بازار در ایام خاص سال از جمله نوروز و ماه مبارک رمضان به عهده جهاد کشاورزی آذربایجان غربی قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد ثبات در بازار و جلوگیری از کاهش نوسانات قیمت در این زمینه مورد توجه قرار دارد، تصریح کرد: این اقدام در زمینه حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه در این خصوص تأمین کالای مورد نیاز در این ایام مورد تأ‌کید قرار دارد، ادامه داد: در این میان از سودجویی برخی از افراد در عرضه کالا جلوگیری خواهد شد.

وی از اجرای طرح ضیافت برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان خبر داد و اعلام کرد: در این میان عرضه مستقیم کالا و برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا انجام می‌گیرد.

کریم‌زاده از تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی خبر داد و اظهار داشت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان احتمال سوء استفاده برخی افراد از این فرصت وجود دارد، از این‌رو نسبت به تشدید اقدامات بازرسی و نظارتی اقدام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از توزیع گوشت قرمز و سفید، برنج، روغن نباتی، خرما، شکر و ... در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا خبر داد و افزود: در این زمینه براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده، 885 تن گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد و یک هزار و 200 تن انواع برنج ایرانی و خارجی در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات