معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه کربلای مازندران در میاندورود:

حزب الله برای مرزهای اسلامی می‌جنگد / برای انتقال پیام شهدای مدافع حرم کاری نکردیم

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه کربلای مازندران گفت: امروز سوریه مرز اسلامی است و حزب الله نه برای خاک بلکه برای مرزهای اسلامی می‌جنگد.
کد خبر: ۸۶۸۳۳۸۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران و به نقل از میانخبر، سید قاسم هاشمی در مراسمی که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و همچنین روز دزفول با حضور بسیجیان، خانواده شهدا و ایثارگران در مسجد امام جعفر صادق(ع) سورک برگزار شد با اشاره به اتفافات سوریه، اظهار کرد: سوریه یک سکه دو پهلو است که یک روی آن چهره خشن ابوسفیانی صهونیستی که همه کشورهای خبیث علیه دنیای اسلام هستند و چهره دیگر جهاد است.

وی با بیان اینکه در اسلام چیزی به‌عنوان جنگ وجود ندارد به همین دلیل می‌گوییم دفاع مقدس، افزود: امروز مدل 8 سال دفاع مقدس ما مدل رزمندگان مسلمان شیعه و سنی شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه کربلای مازندران، خاطرنشان کرد: داعش و النصره و گروه‌های تکفیری فرزند نامشروع صهیونسیم هستند که با وحشیانه‌ترین وضع در روز مبعث پیامبر به سوی شهیدان ما در خان طومان حمله کردند.

هاشمی با تاکید بر اینکه داعش و گروه‌های تکفیری بهانه‌ای برای زدن اسلام ناب محمدی است، اضافه کرد: انشاالله مرزها یکی پس از دیگری فتح خواهد شد و به گفته رهبر انقلاب تا 25 سال آینده چیزی به‌عنوان رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

وی در پاسخ به این موضوع که چرا باید در سوریه بجنگیم، گفت: محور مقاومت که از حضرت زینب(س) شروع شد با هلال شیعی ادامه پیدا کرد و ادامه خواهد داشت.

هاشمی تصریح کرد: روزی که اسرائیل شعار نیل تا فرات سر می‌داد امروز با شکل گیری محور مقاومت، آمریکا و صهیونیسم تمام دارایی خود را بسیج کردند تا آن را از بین ببرند.

وی ادامه داد: امروز سوریه مرز اسلامی است و حزب الله نه برای خاک بلکه برای مرزهای اسلامی می‌جنگد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه شهدای کربلا به‌دلیل اطاعت بی چون و چرا از ولایت و رهبری و صبرو استقامت و پایداری عظمت پیدا کردند، افزود: ما در رساندن پیام شهدای مدافع حرم کاری نکردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار