سردار فرهنگ دوست :

استقلال و امنیت کشور ما مرهون خون شهداء و ایثارگری های رزمندگان است

سردار محمد مهدی فرهنگ دوست در مراسم یادمان شهدای شهر احمدآباد اردکان و شهدای مدافع حرم گفت : استقلال و امنیت کشور ما مرهون خون شهداء و ایثارگری های رزمندگان است .
کد خبر: ۸۶۸۲۸۰۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ در این مراسم که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار گردید یکی از یادگاران و فرماندهان دوران دفاع مقدس در سخنانی ضمن بیان خاطراتی از دلاورمردی های رزمندگان اسلام به تشریح عملیات بیت المقدس و حماسه فتح خرمشهر پرداخت .

سردار محمد مهدی فرهنگ دوست از معنویت ، اخلاص و تبعیت از ولایت را به عنوان رمز پیروزی در آزاد سازی خرمشهر برشمرد و گفت : فتح خرمشهر از عنایات خداوند بود .

وی ، سه اصل توکل به خداوند ، توسل به ائمه معصومین (ع) و ولایت پذیری را به عنوان عوامل پیروزی در دفاع مقدس و تداوم بخش انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت : متأسفانه بسیاری از کارهایی که امروزه به اسم ائمه و اهل بیت (ع) توسط مسلمانان انجام می شود ، خرافات و بدعت است و آن چیزی نیست که ما در جبهه های دفاع مقدس شاهد آن بودیم .

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه توسل به اهل بیت (ع) باید واقعی و به دور از خرافات باشد تأکید کرد : بسیاری از پیروزی هایی که در عملیات های مختلف توسط رزمندگان به دست آمد حاصل توسل واقعی به ائمه معصومین (ع) بود .

وی در ادامه با اشاره به اینکه در طول جنگ تحمیلی ، فرماندهان و رزمندگان ما همواره گوش به فرمان امام راحل بودند اظهار داشت : ولایت پذیری یکی از رمزهای موفقیت رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل بود .

سردار فرهنگ دوست تصریح کرد : اختلاف ، تنها چیزی بود که در جبهه وجود نداشت و پیروی از ولایت موجب وحدت و اتحاد بود اما متأسفانه امروز اختلاف ، باعث ایجاد مشکلات فراوانی شده است .

وی با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در دوران پس از جنگ تحمیلی اظهار داشت : استقلال و امنیت کشور ما مرهون خون شهداء و ایثارگری های رزمندگان است .


ارسال نظرات