خبرهای داغ:
رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری مسابقه «فتح حماسه در حماسه فتح» با مشارکت جوانان آذربایجان غربی

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از برگزاری مسابقه «فتح حماسه در حماسه فتح» با مشارکت دانشجویان و جوانان استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۲۷۷۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امین رستم‌زاده در جلسه هم‌اندیشی با دانشجویان که در سالن جلسات این سازمان تشکیل شد، اظهار داشت: مسابقه فرهنگی «فتح حماسه در حماسه فتح» با مشارکت حداکثری جامعه دانشجویی و جوانان استان برگزار می‌شود تا از این رهگذر برای زنده نگه داشتن یاد و راه شهدای گلگون‌کفن گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه طبق گفته بزرگان و علماء فتح خرمشهر فتح خاک نبوده و فتح ارزش‌های اسلامی است، اذعان داشت: بنابراین باید از طریق برگزاری مسابقات، برنامه‌های فرهنگی، تدارک رویدادهای علمی و دانشجویی برای آگاه‌سازی نسل جدید پیرامون ابعاد مختلف آن اهتمام کرد.

این مسؤول مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه را تا 10 خرداد ماه امسال عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه حداکثر در یک پاراگراف کوتاه جمله‌ای توام با خلاقیت و بدیع آمیخته با زیباترین کلمات و جملات را که به ذهن‌شان می‌رسد، همراه شماره تماس و مشخصات کامل به سامانه پیامکی 500020606600 ارسال کنند.

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اظهار اینکه پست الکترونیکی نیز برای شرکت در این مسابقه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: افراد علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به دفاتر جهاد دانشگاهی در دانشکده‌های علوم، کشاورزی و کتابخانه مرکزی دانشگاه ارومیه مراجعه کنند.

این استاد دانشگاه اهدای جوایز به چهار نفر برگزیده را مورد اشاره قرار داد و گفت: به طور قطع این مسابقه فرهنگی مورد توجه دانشجویان قرار گرفته و در آن شرکت خواهند کرد، که می‌تواند این سری برنامه‌ها تجربه‌ای برای برپایی رویدادهای مشابه با گستره بالاتری باشد.

رستم‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری مسابقه دیگری با عنوان «ایده ناب» در دو بخش متفاوت قالب و موضوع را مورد اشاره قرار داد، برای مشارکت و همراهی جامعه دانشجویی استان و توفیق یافتن آنها در این زمینه ابراز امیدواری کرد و گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به دفاتر جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

وی قالب‌‌های تعریف‌شده برای شرکت در این مسابقه را برگزاری اردوهای علمی و تفریحی، کارگاه‌های آموزشی و فرهنگی، نشست‌ها و سمینارهای تخصصی، مسابقات کتابخوانی، مناظرات و کرسی‌های آزاداندیشی، مسابقات فرهنگی و دانشگاهی، نقد فیلم و تئاتر، نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، ویژه‌نامه دانشجویی، فعالیت‌های خبری و رسانه‌ای عنوان کرد.

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی موضوع‌های تعریف شده برای شرکت در این مسابقه را عبادی، اخلاقی و انسانی، مهارت‌های زندگی، هنری، محیط زیست، موضوع‌های بین‌رشته‌ای، قرآنی، سیاسی، اجتماعی، خانواده، اشتغال و کارآفرینی برشمرد.

ارسال نظرات