خبرهای داغ:
رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری مسابقه «ایده‌ ناب» در ارومیه برای اجرای برنامه‌های ابتکاری

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: مسابقه «ایده ناب» برای اجرای برنامه فرهنگی با مشارکت دانشجویان در ارومیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۱۸۳۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امین رستم‌زاده در جلسه هماهنگی برنامه‌های این سازمان که در سالن جلسات جهاد دانشگاهی استان تشکیل شد، اظهار داشت: مسابقه مورد اشاره برای جمع‌آوری نظرها، ایده‌ها و پیشنهادات جوانان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دانشجویان تا 31 خرداد ماه می‌توانند ایده‌ها و طرح‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه مسابقه فوق واقع در جهاد دانشگاهی دانشگاه ارومیه در خیابان شهید بهشتی ارسال کنند، ادامه داد: مسابقه فوق در دو بخش اجرا می‌شود.

این استاد دانشگاه به اجرای مسابقه در دو بخش جداگانه «بهترین اولویت قالب و موضوع» و «بهترین ایده فرهنگی» اشاره کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی و اجتماعی می‌توانند در هر دو بخش شرکت کنند.

رستم‌‌زاده با اظهار اینکه علاقه‌مندان با ارسال ده قالب اجرایی و ده موضوع برنامه فرهنگی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، یادآوری کرد: از طرف دیگر در بخش «بهترین ایده» شرکت‌کنندگان باید موضوع کامل برنامه فرهنگی پیشنهادی خود را در قالب یک عنوان جذاب و آمیخته با خلاقیت به سامانه پیامکی بفرستند.

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه برای ایجاد انگیزه بین دانشجویان برای ورود به فعالیت‌هایی از این دست، هدایایی برای شرکت‌کننده‌ها و نفرات ممتاز در نظر گرفته‌ایم، اظهار داشت: برای سوق دادن دانشجویان به فعالیت‌های ابتکاری باید تلاش شود.

*استفاده از ایده‌های برتر و ممتاز در برنامه‌های فرهنگی

این مسؤول با بیان اینکه به ده نفر ممتاز بخش بهترین اولویت و ده نفر دانشجویی که بهترین ایده فرهنگی را طراحی کرده‌اند بن کارت اهداء می‌شود، اضافه کرد: همچنین با مشارکت و حمایت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و دانشگاه ارومیه این افراد به عنوان دبیر اجرایی انتخاب شده، نسبت به عملیاتی کردن ایده و طرح خود می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند پیشنهاد و طرح موردنظر خود را به ایمیل Jahad@urmia.ac.ir یا سامانه پیامکی 500020606600 ارسال کنند، بیان داشت: این مسابقه در سطح دانشگاه ارومیه برگزار می‌شود.

رستم‌زاده با اظهار اینکه مسابقاتی از این نوع با هدف بررسی نیازهای فرهنگی جامعه دانشجویی، اجرای برنامه‌های مختلف مطابق با سلیقه و ذائقه جوانان، جلب مشارکت آنها در برگزاری مراسم‌های ملی، میهنی و مذهبی، بسترسازی در راستای عملیاتی کردن ایده‌های بکر و مبتکرانه برگزار می‌شود، خاطرشان کرد: از این رهگذر دانشگاه را به سمت نهادینه کردن گفتمان‌های فرهنگی و دانشجویی سوق می‌دهیم.

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت توجه کردن به ایده‌‌های جدید و متفاوت در این زمینه تاکید کرد و اظهار داشت: مسؤولان باید از ظرفیت‌ها و پیشنهادهای خلاقانه جوانان استفاده لازم را به عمل آورند.

این مسؤول بر ضرورت سوق دادن جامعه دانشگاهی به سمت نهادینه‌سازی منویات رهبر معظم انقلاب تاکید و تصریح کرد: باید برنامه‌هایی با دامنه مخاطبان گسترده در قالب‌های جدید اجرا و از این ظرفیت برای آشنا کردن نسل جدید با مطالبات رهبری استفاده کرد.

ارسال نظرات