خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری نشست‌ علمی با محوریت عملیات بیت‌المقدس در آذربایجان غربی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری نشست‌های علمی و پژوهشی با محوریت عملیات بیت‌المقدس در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۱۸۳۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ جلیل وحیدی اظهار داشت: نشست‌های علمی و پژوهشی با محوریت عملیات بیت‌المقدس در مناطق مختلف آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود، که به طور قطع مورد استقبال جامعه هدف قرار می‌گیرد.

وی در ادامه سخنان خود فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر سوم خرداد را به اقشار مختلف مردم در آذربایجان غربی تبریک و تهنیت گفت، افزود: برنامه‌های فرهنگی، هنری و عقیدتی مختلف برای نکوداشت این ایام تدارک یافته است.

این مسؤول رونمایی از کتاب‌ با عنوان «در اوج پرواز» و «فوج فوج فرشته می‌بارد» در هفته بزرگداشت دفاع مقدس به مناسبت فرا رسیدن این ایام را مورد اشاره قرار داد، گفت: همچنین یک عنوان کتاب دیگر نیز برای رونمایی در این هفته آماده شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کتاب‌های مورد اشاره با تعامل، همکاری و هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آماده شده است، یادآوری کرد: در طول برنامه‌های مختلف کتب فوق رونمایی و به مردم معرفی می‌شوند.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری نشست‌های علمی و پژوهشی در مورد عبرت‌ها و موفقیت‌های عملیات بیت‌المقدس را مورد اشاره قرار داد و افزود: با همت معاونت علمی و پژوهشی سپاه شهدای استان نشست‌‌های فوق برگزار می‌شود.

وی سرکشی از خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان در این ایام با حضور مسئولان به ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد اشاره قرار داد، گفت: برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جدید باید به صورت جدی اهتمام کرد و برنامه‌هایی از این نوع به مرحله اجرا گذاشت.

این مسؤول با اشاره به اینکه تعدادی از برنامه‌ها به صورت مشترک با تعامل سازمان‌ها و نهادهای دیگر همین طور برخی از برنامه‌ها نیز به صورت جداگانه و مجزا اجرا می‌شود، ادامه داد: در مناسبت‌های ملی، میهنی و مذهبی اقدامات مختلف جهت غنی‌سازی فرهنگ عمومی اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت اجرای توام با کیفیت این برنامه‌ها تاکید و تصریح کرد: به این واسطه درراستای جریان‌سازی فرهنگی به معنای واقعی کلمه گام‌های بلندی برداشته می‌شود.

ارسال نظرات