خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت آذربایجان غربی خبر داد

تلاش برای ارتقای سهم ارزش افزوده بخش صنعت آذربایجان غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از تلاش برای ارتقای سهم ارزش افزوده در بخش صنعت این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۱۸۰۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جعفرصادق اسکندری اظهار داشت: سهم ارزش افزوده بخش صنعت آذربایجان غربی در سطح کشور در حد متوسط قرار دارد به طوری‌که در این زمینه رتبه هجدهم کشوری را به خود اختصاص داده‌ایم.

وی با بیان اینکه سهم ارزش افزوده بخش صنعت در استان آذربایجان غربی بیش از یک درصد است، تصریح کرد: بنا داریم براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده این میزان را طی سال‌های آینده افزایش دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی بابیان اینکه آذربایجان غربی در تلاش برای صنعتی شدن است، ادامه داد: در این زمینه نیز به توفیق رسیده‌ایم و در افق 1404 نیز برای این منظور برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

این مسؤول با بیان اینکه جایگاه صنعتی شدن استان سال به سال ارتقا می‌یابد، اذعان داشت: امید می‌رود، با تلاش‌هایی که انجام می‌شود بتوانیم جایگاه صنعتی استان را بیش از این ارتقا دهیم.

اسکندری با بیان اینکه باید بتوانیم رتبه استان را در حوزه‌های مختلف بخش صنعت ارتقا دهیم، رتبه صنعتی استان را در بخش جواز تاسیس بیستم عنوان کرد و افزود: در زمینه سرمایه‌گذاری بخش صنعتی نیز در رتبه 26 کشوری قرار داریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه فضای کسب و کار در بخش صنعتی استان مناسب نیست، اظهار داشت: در این خصوص رتبه 24 کشور را داریم و باید برای ارتقای آن بیش از پیش تلاش شود.

ارسال نظرات