به مناسبت سالروزآزادسازی خرمشهر:

بيانيه مشترك فرماندهی و دفتر نمايندگی ولی فقيه در ناحيه ثارالله يزد

در این بیانیه آمده است: آيا مدعيان حقوق بشر كه امروز با بهائيان نشست و برخاست دارند از خود سوال كرده اند كه اين شهدای ما و آن مادري كه پيكر پاك فرزندش را هيچگاه نديد و از دنيا رفت نيز حق و حقوقی دارد و بايد از حلقوم ستمگران عالم بيرون كشيده شود؟
کد خبر: ۸۶۸۱۴۹۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرماندهي و دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه ثارالله يزد بیانیه ای صادر نمودند. متن بیانیه ای بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فتح خرمشهر فتح خاك نبود، فتح ارزش ها بود و خرمشهر را خدا ازاد كرد. امام خميني( ره)

درود خدا بر مجاهدان و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس خصوصا دلاورمرداني كه در فتح غرور آفرين خرمشهر نقش داشتند.

حقيقتا اگر اراده الهي در فتح خرمشهر قرار نمي گرفت به حسب ظاهر خرمشهر نمي توانست از چنگال دژخيمان بعثي آزاد گردد اما اين جزو الطاف الهي بود كه قدرت خود را در دست مرداني از جنس فولاد قرار داد تا شمه اي از قدرت لايزال الهي را به چشم عالميان نشان دهند.

اما آن روزگار كه روزگار جنگ سخت بود با همدلي و همزباني و بارشادت هاي وصف ناشدني مجاهدان راه حق گذشت و ياد و خاطره آن دلاوري ها بر تارك تاريخ اين مرزوبوم ماند.

آن روز رزمندگان اسلام نشان دادند كه تنها با توكل بر خدا و توسل به اهل بيت عليهم السلام و تحت لواي ولايت مطلقه فقيه است كه مي توان نثشه هاي شوم ستمكاران عالم را نقش بر آب كرد. درسي كه از مقاومت فتح خرمشهر امروز نيز بايد سرلوحه كار همگان قرار گيرد پافشاري بر شعار ما مي توانيم ، ايثار ، مقاومت و از خودگذشتگي است.

تابوده جريان كفر و عصيان در مقابل جريان حق ايستاده است و دوستي اين دو باهم تنها بسان يك فرضيه محال و ثابت نشدني است كه هيچگاه در عالم حقيقت به واقعيت نپيوسته است و مدعيان آن تنها برسر حدس وگمان خود باقي خواهند ماند.

امروز جرياني كه مرتب دم از ارتباط با خانواده معظم شهدا مي زند و خود را مديون آن رشادت ها مي داند آيا تابحال از خود سؤال كرده است كه باعث و باني شرارت هاي صدام افلقي در منطقه و محركان او چه كساني بودند؟

آيا تاكنون و با گذشت سي و چند سال از آن ماجراي رؤيايي و فتح شيرين، دشمني دشمن درجه يك نظام اسلامي به دوستي مبدل شده است؟

آيا مدعيان حقوق بشر كه امروز با بهائيان نشست و برخاست دارند از خود سوال كرده اند كه اين شهداي ما و آن مادري كه پيكر پاك فرزندش را هيچگاه نديد و از دنيا رفت نيز حق و حقوقي دارد و بايد از حلقوم ستمگران عالم بيرون كشيده شود؟

ما پاسداران انقلاب اسلامي ضمن بزرگداشت اين روز عزيز همچون گذشته متعهد مي شويم كه تا آخرين قطره خون برسر آرمانهاي پاك امام عزيزمان و شهداي بزرگوار و ارزش هاي دفاع مقدس خواهيم ايستاد و از ولايت فقيه كه ركن ركين انقلاب اسلامي است تا سرحد جان دفاع خواهيم كرد و در اين راه آرزوي شهادت داريم.

از همه كساني كه خود را خدمتگذار صادق مردم مي نامند انتظار داريم با الگوگيري از شهداء و رزمندگان و حماسه سازان فتح خرمشهر، به خود آيند و بر طبل دوستي با شيطان بزرگ(آمريكا) و ايادي آن نكوبند كه خداوند نصرتش را به كسي عنايت مي كند كه دين اورا نصرت داده است.

والسلام علي من اتبع الهدي

03/03/1395
ارسال نظرات
آخرین اخبار