اصلانی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

نقش کلیدی زنان در زمینه سازی ظهور امام عصر (عج)

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: تلاش زنان در این زمینه باعث تحکیم خانواده می شود و این مسئله در جامعه تاثیر گذار است چنین شاخصی باید تقویت شود.
کد خبر: ۸۶۸۱۱۹۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: نقش زنان در زمان غیبت امام زمان (عج) بسیار کلیدی است.

وی افزود: زنان می توانند با تربیت فرزندان منتظر و خانواده ای که دائم در انتظار فرج است با مجاهدت خود نقش مهمی را ایفا کنند.

اصلانی تصریح کرد: تلاش زنان در این زمینه باعث تحکیم خانواده می شود و این مسئله در جامعه تاثیر گذار است چنین شاخصی باید تقویت شود.

مسئول بسیج جامعه زنان اظهار داشت: در بحث یاری گرفتن از امام زمان (عج) در روایات هم آمده که دائما به دعا متوسل شوید و از آقا طلب یاری و کمک کنید این مسئله خودش فرهنگ سازی می کند کسی را داریم که باید به او اتّکا کنیم.

اصلانی ادامه داد: جامعه زنان می توانند نقش مهمی در ایجاد زمینه ظهور داشته باشند بانوان با حضور عفیفانه خود در جامعه و مجاهدت در پرورش فرزندان صالح و مد نظر امام عصر (عج) نقش خود را انجام می دهند.

مسئول بسیج جامعه زنان عنوان کرد: جامعه منتظر جامعه ای پویا، با نشاط و دغدغه مند نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی است و این یکی از رسالت های زنان است که چنین دغدغه ای را در خانواده خود به وجود بیاورند.

اصلانی بیان داشت: جامعه نباید نسبت به همنوعان خود بی تفاوت باشد، توجه به مستضعفان و کمک به محرومان مانند حضرت زهرا (س) که از غذای خود برای کمک گذشتند باید سرلوحه کار زنان ما قرار گیرد.

وی گفت: تک تک افراد جامعه باید به مسائل اسلام و مردم هم فکر کنند و برای رفع مشکلات قدم بردارند و اگر امکانش نیست لااقل این دغدغه را داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار