خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه شهرستان البرز:

اعزام 1500 هزار زائر به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

جانشین سپاه ناحیه شهرستان البرز اظهار کرد: بیش از 1500نفر برای شرکت در ویژه مراسم رحلت این فرزانه به تهران اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۶۸۱۱۱۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز ستاد بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) که در سالن جلسات شهید برجی سپاه امام رضا (ع) البرز  برگزار شد.

سرهنگ حسینعلی شیخ جانشین سپاه امام رضا(ع)شهرستان البرز در این نشست بیان کرد: هرساله در روز رحلت امام خمینی (ره) خیل عظیمی از مردم جهت تجدید بیعت با امام راحل(ره) و ولایت، عازم حرم مطهر امام خمینی(ره) می‌شوند.

وی با اشاره به اعزام زائران در روز رحلت امام خمینی(ره) افزود: مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته امسال نیز مردم شهرستان البرز  حضوری پرشور در مراسم ارتحال امام راحل خواهند داشت و بیش از 1500نفر برای شرکت در ویژه مراسم رحلت این فرزانه به تهران اعزام می گردند.

شیخ  به تمهیدات لازم اندیشیده برای اعزام کاروان های زائران مرقد امام راحل در سالگرد ارتحال امام اشاره کرد و عنوان کرد: همه دستگاه ها باید همچون گذشته در برگزاری این مراسم حضوری گسترده داشته باشند .

شیخ در پایان  با بیان این که امام راحل  آیینه تمام نمای ارزش های انقلاب اسلامی است گفت:امام خمینی (ره) شخصیتی بسیار بزرگ که نامش همیشه زنده است و باید تلاش شود که نسل جدید با شخصیت و اندیشه های والای امام راحل آشنا شوند.

3001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار