خبرهای داغ:
مدیر عامل آبفای استان آذربایجان‌غربی:

تاسیسات آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی تعمیر می‌شود

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان‌غربی گفت: امسال تاسیسات آب و فاضلاب استان آذربایجان‌غربی تعمیر و نگهداری می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۰۶۴۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رسول اکبری با تاکید بر نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه در شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: مزایای این اقدام، افزایش راندمان تجهیزات، ایمنی کار و کاهش تعداد خرابی و هزینه تعمیرات است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان‌غربی گفت: در این رابطه اقدام به استقرار سیستم مکانیزهPM ، ترموگرافی تجهیزات برقی و ارتعاش‌سنجی تجهیزات دوار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نرخ خرابی تجهیزات شرکت آبفای استان 5.7 درصد بود تصریح کرد: امسال این شاخص به پنج درصد کاهش یافته و در پایان سال 99 به چهار درصد می‌رسد.

اکبری بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال هزینه تعمیرات به 850 میلیون ریال کاهش و در سال 99 به 400 میلیون ریال برسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان‌غربی با تاکید بر حفظ شاخص مطلوبیت کلر باقیمانده و سلامت میکروبی آب با هدف ارتقاء سلامت جامعه افزود: در سال گذشته کلر باقی‌مانده 99.93 بوده که این شاخص امسال به 99.95 درصد می‌رسد.

اکبری اظهار داشت: میزان کدورت آب نیز که در سال گذشته 99.98 درصد بود امسال به 99.99 درصد رسیده و سلامت میکروبی آب نیز همانند سالیان گذشته 100 درصد است.

ارسال نظرات