خبرهای داغ:
انتظار همچنان ادامه دارد؛

اینترنت 3G و 4G رویای این روز های مردم پلدشت

شبکه مخابراتی نسل سوم و چهارم حجم بسیار وسیع‌تری از اطلاعات را منتقل می‌کنند به نحوی که با این تکنولوژی می توان به اینترنت پرسرعت بر روی تلفن های همراه دست یافت.
کد خبر: ۸۶۸۰۶۴۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از آراز سسی، دنیای امروزه دنیای اینترنت و انتقال داده ها در چند دهم ثانیه است.

مردم و خصوصا جوانان روزانه ساعاتی از عمر خود را در پای اینترنت و شبکه های اجتماعی سپری می کنند و این بستر نقش تعیین کننده ای را در زندگی و اعتقاداتشان ایفا می کنند.

شبکه مخابراتی نسل سوم و چهارم حجم بسیار وسیع‌تری از اطلاعات را منتقل می‌کنند به نحوی که با این تکنولوژی می توان به اینترنت پرسرعت بر روی تلفن های همراه دست یافت.

پلدشت یکی از مرزی ترین شهرستان های آذربایجان غربی از این تکنولوژی محروم بوده و نارضایتی شهروندان را در پی دارد.

این شهرستان در حالی از این تکنولوژی محروم است که اکثر شهرستان های آذربایجان غربی نظیر پیرانشهر، اشنویه، قره ضیاالدین، سردشت، بازرگان، نقده، مهاباد، بوکان، ارومیه، سلماس، ماکو، خوی، میاندوآب، تکاب، شاهین دژ، ربط، شوط و سیه چشمه از این تکنولوژی استفاده می کنند.

حسن یکی از شهروندان پلدشتی در خصوص نبود اینترنت همراه پرسرعت می گوید: واقعا جای تاسف دارد که تمام شهرستان های بزرگ و کوچک استان از این تکنولوژی استفاده می کنند ولی پلدشت همچنان از آن محروم است.

رضا در خصوص نبود اینترنت 3G و 4G به خبرنگار آراز سسی گفت: نبود اینترنت همراه باعث شده است که مردم نتوانند در خارج از منازل و محل کار خود به اینترنت پر سرعت وصل شوند.

مردم پلدشت همچنان منتظر افتادن علامت HH، 3G بر روی گوشی های خود هستند تا از این تکنولوژی بهرمند شوند.

حال باید منتظر ماند و دید چه زمانی مسئولان مربوطه این مشکل را حل کرده و پلدشت را از این محرومیت می رهانند.

ارسال نظرات